فوتبال ایران

10827
انتقاد سید جلال حسینی از مالکان پرسپولیس

سرخ‌ها قربانی اختلافات؟

انتقاد سید جلال حسینی از مالکان پرسپولیس

سید جلال حسینی به شدت از عملکرد مالکان باشگاه پرسپولس ناراحت است و به هواداران این باشگاه حق می‌دهد از مالکان این باشگاه انتقاد کنند.

به گزارش ایران ورزشی، سید جلال حسینی به شدت منتقد عملکرد مالکان باشگاه پرسپولیس در نقل وانتقالات است. پرسپولیس در روزهای گذشته بازیکنان متعددی را از دست داده و حتی در خرید بازیکنان شاخص نیز ناکام بوده است. 

سید جلال حسینی با نقد عملکرد مالکان این باشگاه گفت:«وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس حق هواداران ما بیشتر از این است چون همیشه کنار باشگاه بودند و همیشه هم دوست دارند که تیم در فصل نقل و انتقالات خوب کار کند. ما در شرایطی هستیم که بازی های آسیایی، لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ را در پیش داریم که بسیار سخت است و انتظار از باشگاه این است که با رفتن بازیکنان خوبی که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدند، یازیکنان خوبی جذب کند. هواداران حق دارند اعتراض کنند و امیدوارم مجموعه باشگاه و اسپانسر شرایط خوبی را ایجاد کنند چون پرسپولیس نیاز دارد که تیم قوی و قدرتمندی داشته باشد تا به موفقیت برسد. ما تصور نمی‌کردیم با واگذاری تیم به بخش خصوصی چنین شرایطی را تجربه کنیم و توقع داشتیم شرایط بهتر شود ولی الان شرایط خیلی سخت است. بازیکنان خوبی جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان خوبی جذبی کنیم. تمرینات شروع شده و سرمربی نیاز دارد که بازیکنان در تیم حضور داشته باشند من اطلاع دارم که تعداد کمی از بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کردند. امیدوارم باشگاه و اسپانسر به زودی شرایط را عوض کنند.»

این انتقادات درحالی مالکان پرسپولیس را هدف قرار داده که گفته می‌شود میان مالکان پرسپولیس و درویش، مدیرعامل این باشگاه اختلاف نظرهای گسترده‌ای وجود دارد و پرسپولیس به نوعی قربانی این قبیل اختلاف‌ها شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران