ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10833
هشدار نعیم‌آبادی به یاغی‌های سرخابی

هشدار نعیم‌آبادی به یاغی‌های سرخابی

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است انتقال بازیکن از تیمهای سرخابی به همدیگر تبعات خوبی برای آن بازیکن حتی بعد از پایان دوران فوتبالش نخواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی، سعید نعیم آبادی بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال رفته یا از استقلال به پرسپولیس رفته اند اظهار داشت:درست است که فوتبال حرفه ای شده و خیلی از قاعده و قوانینی که وجود داشت حالا کمرنگ تر شده اما به نظرم بازیکن نباید از پرسپولیس به استقلال برود یا از استقلال به پرسپولیس برود چون در این صورت آن بازیکن با تبعات بسیار منفی حتی بعد از پایان دوره فوتبالش مواجه خواهد شد .
مدافع راست اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :هر کس صلاح زندگی خودش را بهتر می داند اما به نظرم رامین نباید به استقلال می‌رفت چون با این اقدامش دل هوادار پرسپولیس را آزرده کرد. پرسپولیس در این فصل حتما به جای دانیال یک بازیکن خوب خارجی جذب خواهد کرد اما به نظرم بهتر بود رامین به استقلال نمی رفت تا در دهن بازیکن پرسپولیس همیشه به عنوان یکی از مدافعان راست خوب پرسپولیس ماندگار می شد.  حالا با رفتن به تیم رقیب به نظرم روی بد سکه را برای خودش انتخاب کرد بازیکنی که به لحاظ مالی شرایط بسیاری خوبی بعد از بازی در چند کشور عربی و سپاهان داشت و نیازی به پول استقلال نداشت .
نعیم آبادی با انتقاداتی که بعضی از هواداران پرسپولیس نسبت به مدیر عامل این باشگاه تاکید کرد :هوادار حق دارند نگران باشد اما بالاخره این حقیقت هم وجود دارد که سقف بودجه موجب شده پرسپولیس نتواند با تیمهای صنعتی در فصل نقل و انتقالات رقابت کند .
پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان ساخت :پرسپولیس با جدایی دانیال و حسن به دو بازیکن خیلی خوب در دفاع راست و چپ نیاز دارد ضمن اینکه به نظرم حتما به یک مهاجم خارجی ششدانگ یا اگر نشد مهاجمی مانند علیپور نیاز دارد که شرایط خودش را در خط حمله تقویت سازد .

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران