ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10834
ترابیان: پرسپولیس با خارجی‌ها قرارداد بلند مدت ببندد

قهرمانی‌های پرسپولیس کار را در نقل و انتقالات سخت کرد

ترابیان: پرسپولیس با خارجی‌ها قرارداد بلند مدت ببندد

رضا ترابیان، پیشکسوت پرسپولیس قهرمانی‌های پر تعداد این تیم را دلیل برتری رقبا در نقل و انتقالات کنونی می‌داند.

رضا ترابیان بازیکن سابق پرسپولیس بعد از جدب گاریدوی اسپانیایی به عنوان سرمربی پرسپولیس و چند دستیارش ابراز داشت: خوشحالم مربیای انتخاب شده برای پرسپولیس  از یکی از کشورهای صاحبنام فوتبال دنیا است.
به همین دلیل خیلی امیدوارم گاریدو با پرسپولیس بتواند نتایج خیلی خوبی کسب کرده و شرایط فنی پایداری را در پرسپولیس حاکم سازد که با توجه به آن باز هم بتوان قهرمانی های قبلی را در پرسپولیس تکرار کرده و هواداران پر طرفدارترین تیم ایران و آسیا را خوشنود سازد.
بازیکن سابق پرسپولیس در ارتباط با موفقیت دیگر تیم‌ها در نقل و انتقالات این جملات را به زبان آورد: به هر حال مشخص است بعد از این همه قهرمانی های متوالی پرسپولیس در سالهای اخیر بقیه مدعیان هم به تکاپو بیفتند و حتی به قیمت اینکه پرسپولیس باز قهرمان نشود بازیکنان خوب را جذب کنند.
ترابیان تاکید کرد :چند بازیکن خوب از پرسپولیس جدا شده اند اما به نظرم می توان با جذب چند بازیکن خوب خارجی با کیفیت و عقد قرار داد چند ساله با آنها عقب ماندگی را جبران کرد.
بازیکن سابق پرسپولیس که رابطه نزدیکی با یحیی دارد در خصوص حضور این مربی در تیم فولاد خاطر نشان ساخت :یحیی دوست دارد همیشه کارهای سخت و بزرگ انجام دهد به همین دلیل مسولیت فولاد را قبول کرده تا به توجه به شرایط بدی که این تیم در چند سال اخیر داشته را با توجه به گرما و شرایط سخت آب و هوایی اهواز پذیرفته تا با توجه به توانایی اش تیم فولاد را به شرایط خوبی برساند که این مهم البته با توجه به تجربه و توانایی فنی یحیی امری شدنی و امکانپذیر است.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران