ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10836
منافی: پرسپولیس از مدعیان عقب ماند

پرسپولیس هفته‌های اول امتیاز از دست می‌دهد

منافی: پرسپولیس از مدعیان عقب ماند

جواد منافی معتقد است که پرسپولیس از مدعیان قهرمانی عقب مانده است. او حتی به از دست رفتن امتیازات در هفته‌های آغازین اشاره کرده است.

به گزارش ایران ورزشی، جواد منافی مدافع چپ اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است پرسپولیس فعلا قافیه رقابت در جنگ نقل و انتقالات را به بقیه مدعیان باخته و کار برای این تیم در مسابقات آتی سخت شده است .
منافی در رابطه با حضور رامین رضاییان در استقلال گفت :رامین چندی قبل در مصاحبه اش با عادل به او گفت که دنبال چالش جدید است.  به همین دلیل من فکر می کنم اینکه او گفته جز استقلال تیم های دیگر به او احترام نگذاشتند چندان حرف درستی نیست چون از مدتها قبل او تصمیم اش را برای رفتن به استقلال گرفته بود.
حالا هم او می داند که هوادار پرسپولیس نسبت به جدایی بازیکنی که در این تیم بازی کرده حساسیت زیادی دارد به همین دلیل  باید تبعات انتخاب جدیدش را بپذیرد .
بازیکن سابق پرسپولیس با ابراز ناراحتی نسبت به از دست دادن چند بازیکن پرسپولیس تأکید کرد :بازیکنان نسبتا زیادی را از دست دادیم و متاسفانه بد جوری قافیه را به بقیه مدعیان باخته ایم. هنوز هم بازیکن خوب و شاخصی را نگرفته تیم که این اصلا جالب نیست و شرایط را خیلی خطرناک کرده است.
بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت :پرسپولیس به دلیل حضور گاریدو و چند بازیکن جدید و نغییراتی که داشته احتمالا چند هفته اول و امتیازات حساسی را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران