فوتبال ایران

10874
۲ میلیون دلار بدهید تا قلی‌زاده بازیکن  استقلال شود

پیغام برای مدیران آبی

۲ میلیون دلار بدهید تا قلی‌زاده بازیکن استقلال شود

باشگاه لخ پوزنان برای فروش علی قلی‌زاده درخواست پرداخت رضایتنامه ۲ میلیون یورویی کرد.

به گزارش ایران ورزشی، علی قلی‌زاده که فصل گذشته را در لیگ لهستان و عضویت باشگاه لخ پوزنان این کشور بود، این روز ها مورد توجه چند باشگاه ایرانی قرار گرفته است و در همین راستا بر اساس آخرین اخبار بدست آمده توسط ایران ورزشی، باشگاه استقلال به صورت جدی پروژه بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران را پیگیری می کند.

نام قلی زاده از نیم فصل در لیست خرید جواد نکونام به چشم می خورد و در روز های اخیر هم فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به طور مکتوب از باشگاه لخ پوزنان لهستان شرایط انتقال قرضی یا قطعی قلی زاده را جویا و با مدیر برنامه قلی زاده وارد مذاکره شد تا زمینه حضور این بازیکن در استقلال را فراهم کند.

لخ پوزنان با انتقال قرضی مخالفت و جهت انتقال قطعی درخواست ۲ میلیون یورو کرده است که اگر دستمزد بازیکن را حتی یک میلیون یورو در نظر بگیریم ،حداقل چیزی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه این انتقال خواهد بود.

مبلغی که از توان استقلال خارج است و بدین ترتیب با توجه به سقف بودجه 450 میلیاردی تیم های لیگ برتری، تقریبا می توان مدعی شده پرونده حضور قلی زاده در فصل جاری لیگ برتر ایران با این قیمت بسته خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران