سوژه‌های داغ

10888
اولین نشست خبری امباپه در رئال مادرید

اولین نشست خبری امباپه در رئال مادرید

کیلیان امباپه در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن رئال مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پس از برگزاری مراسم معارفه، کیلیان امباپه در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن رئال مادرید شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

احساست از حضور در رئال

بازیکن رئال مادرید بودن افتخار و امتیاز بزرگی است. این برای خودم و خانواده‌ام اتفاقی تاریخی است. بهتر از آنچه تصور می‌کردم. فیلمی که از بچگی‌ام پخش شد به زمانی تعلق دارد که من هشت ساله بودم و قول دادم که یک روز به رئال مادرید برمی‌گردم. احساس می‌کنم خوش‌شانس بودم. من بازیکن رئال مادرید بودم و این از بچگی رویایم بود. رویایی که به واقعیت پیوست. خودم و خانواده‌ام از این بابت احساس رضایت فوق‌العاده‌ای داریم. من در مراحل مختلف زندگی‌ام خیلی تلاش کردم و هر چه در توانم بود انجام دادم تا به اینجا برسم. صبح که از خواب بیدار شدم به شدت احساس می‌کردم تحت فشار هستم. ولی شور و شوق و عشق و محبتی که هواداران به من نشان دادند بی‌نظیر بود. به خاطر همه چیزهایی که امروز دیدم قدردان‌شان هستم. از همین حالا ارتباط عجیبی بین خودم و هواداران احساس می‌کنم.

تصمیم برای پیوستن به رئال

وقتی که بچه بودم خیلی ساده، رئال رویا و هدف من بود. سرنوشت من این بود که در رئال مادرید بازی کنم. با تواضع آمده‌ام به بهترین باشگاه دنیا. تواضع و رفاقت. اینها ارزش‌های باشگاه هستند. اولویت در حال حاضر این است که با تیم هماهنگ بشوم. رئال می‌خواهد هر چه سریع‌تر هماهنگ بشوم. من دو سال پیش خیلی به امضا نزدیک بودم. گذشته‌ها گذشته و من حالا در لحظه حال زندگی می‌کنم. می‌خواهم از تک‌تک ثانیه‌هایش لذت ببرم. بعدا به بچه‌هایم خواهم گفت که امروز چه روز تاریخی‌ای بود.

پست مدنظر برای بازی

هر جا که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم. من در خط تهاجمی می‌توانم در سه پست بازی کنم. مهم‌ترین چیز این است که از نظر بدنی و ذهنی آماده باشم. اینکه پستم چه خواهد بود جزئیات کار است و نیازی نیست درباره‌اش بحث بکنم. من امروز صبح با سرمربی ملاقات کردم ولی درباره اینکه کجا قرار است بازی کنم حرف نزدیم. با سرمربی امروز صحبت کردم ولی فقط گفتیم و خندیدیم. دلم می‌خواهد با همه بازیکنان رئال بازی کنم. شما وقتی در رئال بازی می‌کنید معنی‌اش این نیست که هم‌تیمی‌هایتان همه بازیکنان بزرگ هستند. خیلی خوشحالم که با آنها دیدار می‌کنم.

خاطرات از زیدان و رونالدو

خاطرات زیادی دارم ولی فکر کنم مهم‌ترینش زیدان است. او در فرانسه برای ما خیلی مهم است. بعد هم که بازی‌های الگوی بزرگم کریستیانو را تماشا می‌کردم. من بچه‌ای بود که رویایی داشت و حالا اینجا هستم. این خیلی لذت‌بخش است. یک، دو سه، هالا مادرید. این تقدیم به کریستیانو. او از بچگی الگوی بزرگ من بود و حالا رفیقی است که به من توصیه و نصیحت می‌کند. این واقعا امتیاز بزرگی است. با کریستیانو حتما در تماس خواهم بود. دوستت دارم کریستیانو.

احتمال جراحی بینی؟

با دکترها صحبت کرده‌ام و به زودی مشخص می‌شود. ولی من حتما در سوپرجام اروپا بازی خواهم کرد. البته این به مربی بستگی دارد. من تلاش خواهم کرد که تا آن موقع آماده باشم. پزشکان در ارتباط هستم و زمانی که تعطیلات تمام شود و برگردم آنها به من خواهند گفت.

تقابل با رئال در سال 2022

وقتی شما به برنابئو می‌آیید می‌دانید که مقابل بهترین تیم دنیا بازی می‌کنید. خدا را شکر من حالا بازیکن این تیم هستم. وقتی با پیراهن پی‌اس‌جی به اینجا آمدم می‌دانستم که مقابل تیمی بزرگ قرار داریم ولی من آمده بودم تا از تیمم دفاع کنم. ولی حالا فقط می‌خواهم به رئال و پیروزی با پیراهن رئال فکر کنم.

پوشیدن شماره 9 یا 10؟

کی گفته من شماره 10 را می‌خواستم؟ شماره 10 متعلق به مودریچ است، برنده توپ طلا. من خوشحالم که در رختکن کنار مودریچ می‌نشینم. من به عقب نگاه نمی‌کنم، فقط رو به جلو، به سمت دروازه. اصلا مهم نیست شماره‌ام چه باشد. البته که شماره 9 شماره بسیار مهمی در رئال است ولی برای شخص خودم مهم نیست که چه شماره‌ای بپوشم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های سوژه‌های داغ