منهای فوتبال

1091
سر مربی سابق هندبال در تیم لس‌آنجلس آمریکا

سر مربی سابق هندبال در تیم لس‌آنجلس آمریکا

علیرضا حبیبی سرمربی سابق و محسن بابا صفری دروازه بان تیم ملی هندبال ایران برای این فصل با تیم لس آنجلس آمریکا قرارداد بستند.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا حبیبی مدرس بین‌المللی و سرمربی سابق تیم ملی  همراه محسن باباصفری  دروازه بان سابق تیم ملی هندبال برای سال ۲۰۲۴ با تیم لس آنجلس آمریکا قرارداد امضا کردند.

علیرضا حبیبی درباره  حضورش در تیم لس آنجلس آمریکا  گفت: «کار را خوب شروع کردیم و اکثر بازیکنان حاضر در لیگ خارجی هستند و ما بازیکنانی از کشورهای دانمارک، اسپانیا، مراکش و مصر داریم. افرادی که در آمریکا درس می خوانند یا کار می‌کنند در باشگاه‌ها هم فعالیت دارند. بنابراین سطح تیم‌ها خوب است. با وجودی که تمرینات با این تیم را تنها دو ماه قبل شروع کردیم اما در  اولین سوپر جام این فصل نایب قهرمان شدیم. این سوپر جام با نام سامالا و با حضور ۹ تیم بود که در پایان آن ما به مدال نقره رسیدیم.

 تیم لس آنجلس از سال ۲۰۰۱ فعالیتش  را در هندبال شروع کرده و حالا در هر دو بخش ساحلی و سالنی فعالیت دارد و در مسابقات رسمی شرکت می‌کند. در آمریکا تیم‌ها در طول سال در ۱۰ تا ۱۲  کاپ و جام‌های مختلف شرکت می‌کنند و مجموع امتیازهای تیم‌ها در طول سال قهرمان را مشخص می‌کند و قهرمان نماینده آمریکا در باشگاه‌های جهان خواهد بود. در سال گذشته تیم های آمریکایی زنان و مردان و حتی جوانان نیز در سطح جهانی فعال بودند. المپیک ۲۰۲۸ در لس آنجلس قرار است برگزار شود، بنابراین سرمایه‌گذاری خوبی در بخش هندبال انجام داده‌اند.»

او درباره حضور باباصفری در این تیم هم گفت:«: باباصفری از سال قبل در چند تورنمنت آمریکا حضور داشت اما امسال به طور رسمی این تیم را همراهی می‌کند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال