فوتبال ایران

10913
گویا واقعا شجاع مسئول انتقال پرسپولیسی ها بود!

شایعه ای که رنگ حقیقت گرفت

گویا واقعا شجاع مسئول انتقال پرسپولیسی ها بود!

خرید های جدید باشگاه تراکتور به تبریز رفتند و نکته جالب اینکه شجاع خلیل زاده به استقبال هم تیمی های جدیدش آمد.

به گزارش ایران ورزشی، بالاخره شایعه انتقال ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند به تبریز رسمی شد و این بازیکنان حالا در لباس سرخ پوشان تبریز به کار خود ادامه می دهند؛ آن ها راهی تبریز شدند تا در تمرینات تیم جدید خود حاضر شده و کار خود را رسما در تراکتور آغاز کنند، آن هم در حالی که شجاع خلیل زاده در فرودگاه منتظر دیدار مجدد با هم تیمی های جدیدش بود. 

شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تراکتور قبلا به مدت سه سال در پرسپولیس بازی کرده است و با تعداد زیادی از بازیکن پرسپولیس به دلیل حضور در این باشگاه و البته تیم ملی دوستی و نزدیکی دارد، همین ارتباط باعث شده بود تا پیش تر از این در برخی کانال‌های هواداری شایعه‌ای عجیب درباره او به راه بیوفتد. طبق این شایعات شجاع خلیل‌زاده مسئول جذب چند بازیکن پرسپولیسی برای تراکتور شده بود و حالا با این انتشار تصویر رفقا در فرودگاه تبریز به نظر می رسد این ادعا ها خیلی دور از واقعیت نبوده است.

در هر صورت حالا ترابی، دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند اکنون هم تیمی شجاع خلیل زاده هستند که روزگاری در کنار هم برای پرسپولیس بازی می کردند.

تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم تراکتور و پرسپولیس در طی ۴۱ سال گذشته بین دو باشگاه منتقل شده اند. در طی این سال ها عباس کارگر، کیان طهماسبی،  اسماعیل حلالی، علی باغمیشه، یونس باهنر، کریم باقری، ناصر فرشباف، مهدی تارتار، کوروش برمک، عارف محمدوند، محمد نصرتی، علی علیزاده، علی کریمی، جواد کاظمیان، سید مهدی سید صالحی، نبی الله باقری ها، میثم بائو، ، کریم انصاری فر، قاسم دهنوی، فرشاد احمد زاده، فرزاد حاتمی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، عباس آقایی، فرهاد خیر خواه، امید عالیشاه و احمد نورالهی افرادی بودند که سابقه بازی در دو تیم پرسپولیس و تراکتور را داشتند و حالا بیرانوند، ترابی و دانیال هم به جمع این اسامی اضافه خواهند شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران