فوتبال جهان
10927
ارزش کدام برند بیشتر است؛ سیتی یا رئال؟
قراردادهای سودآور، بازسازی ورزشگاه و جایگاه تیمی، همگی روی برند تیمهای برتر فوتبال جهان تاثیرگذار هستند.
به گزارش ایران ورزشی، رئال مادرید با ارزش 1.7 میلیارد یورویی جای منچسترسیتی را در جایگاه اول باارزشترین برندهای فوتبال گرفت. بر اساس رتبه بندی "Brand Finance"، یک شرکت مستقل پیشرو در ارزشگذاری برندها، برند باشگاه فوتبال رئال مادرید با ارزشترین و قویترین در جهان است.
ارزش برند رئال مادرید 1.7 میلیارد یورو است که 16 درصد بیشتر از ارزش قبلی است و به این ترتیب جایگاه اول را از منچستر سیتی (1.6 میلیارد) گرفت. بارسا با ارزش 1500 میلیون یورویی در رتبه سوم قرار دارد و 12 درصد نسبت به قبل رشد داشت.
به گفته "برند فاینانس"، "رئال مادرید به لطف قراردادهای اسپانسری سودآور، مانند قرارداد آدیداس، و بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو، که به طور قابل توجهی درآمد تجاریاش را بهبود بخشیده، قویترین برند فوتبالی در جهان است.
انتهای پیام/