فوتبال جهان

10968
پپ می‌خواهد انگلیس را قهرمان دنیا کند!

رویای مربی‌گری کردن در جام جهانی

پپ می‌خواهد انگلیس را قهرمان دنیا کند!

یک روزنامه انگلیسی مدعی است پپ گواردیولا رویای مربی‌گری در ‏جام جهانی را دارد و نگاهش به پیشنهاد هدایت انگلیس مثبت ‏است. ‏

درحالیکه دیروز مشخص شد که اتحادیه فوتبال انگلیس برای هدایت تیم ملی این کشور بعد از گرت ساوت‌گیت، پپ گواردیولا را هم به عنوان یکی از نامزدها در نظر دارد امروز نشریه میرر مدعی شد که گواردیولا هم به این موضوع علاقه‌مند است.

میرر می‌گوید گواردیولا رویای مربی‌گری کردن در جام جهانی با تیمی مدعی را دارد و حتی در حال حاضر برای ترک منچسترسیتی و پیوستن به تیم ملی انگلیس استراتژی مشخصی آماده کرده است.

گواردیولا وارد دوازده ماه پایانی قرارداد خود با منچسترسیتی شده است و در این شرایط گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او شروع شده است. بر اساس این گزارش به نقل از نزدیکان گواردیولا او که در لالیگا، بوندس‌لیگا و لیگ برتر هر آنچه خواسته به دست آورده و با منچسترسیتی شش قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده حالا به دنبال ورود به عرصه ملی است.

با توجه به پایان قرارداد گواردیولا با سیتی در سال 2025 او برای هدایت یک تیم ملی در جام جهانی 2026 گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. او دست‌کم یک سال برای تمرین کردن با تیم ملی زمان خواهد داشت و می‌تواند در جام جهانی 2026 به آرزویش برسد.

گواردیولا که رسیدن دوباره تیم ملی انگلیس به فینال یورو 2024 را دیده و سال‌ها است که همه ستاره‌های انگلیس را از نزدیک می‌شناسد و یا آنها را در تیمش سیتی دارد و یا بارها مقابل آنها بازی کرده است می‌داند که این تیم را می‌توان در جام جهانی بعدی به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کرد.

جالب اینجا است که گواردیولا خودش هم در ماه فوریه در مصاحبه‌ای که با ای‌اس‌پی‌ان برزیل داشت تایید کرد که هدایت یک تیم ملی را دوست دارد. او گفت: "مربی‌گری کردن یک تیم ملی را دوست دارم. یک تیم ملی را به جام جهانی یا یورو ببرم. بله، این را دوست دارم. ولی نمی‌دانم کدام فدراسیون من را می‌خواهد. برای کار در یک تیم ملی آنها باید من را بخواهند، درست مثل باشگاه‌ها".


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان