منهای فوتبال

10971
هندبال جوانان عمان را گلباران کرد

هندبال جوانان عمان را گلباران کرد

تیم هندبال جوانان ایران با گلباران عمان در دور دوم رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا ، عصرفردا برای هتریک شکست عربستان به میدان می رود.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم هندبال جوانان ایران که با شکست رقبایش  چین و کویت با صدرنشینی دور مقدماتی به دور دوم رسید، در این در مرحله  با تیم‌های عمان، عربستان و ژاپن همگروه است. شاگردان مومن شریف مصری امروز در اولین بازی دور دوم به مصاف هندبال رفت و با نتیجه ۳۲ - 19 عمان را گلباران کرد تا با انگیزه بیشتر ساعت 19:30 عصر فردا مقابل رقیب سرسختش  عربستان قرار بگیرد.اگر تیم جوانان ایران، فردا  عربستان را شکست دهد برای سومین بار در تاریخ هندبال به قهرمانی جهان صعود می کند و حتی اگر در اخرین بازی مقابل ژاپن هم باخت دهد، با دومی گروه به نیمه نهایی صعود می کند.

رضا کثیری،  ملی پوش هندبال جوانان ایران در پایان بازی مقابل عمان هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا برترین بازیکن زمین  شد. 

در این مرحله دو تیم برتر گروه مقدماتی در دو گروه چهار تیمی و ۵ تیم دیگر هم  در گروه سوم با هم رقابت می‌کنند. در پایان این مرحله دو تیم برتر از هر گروه یک و دو به مرحله نیمه‌نهایی صعود می کنند  مجوز رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان را می گیرند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال