سوژه‌های داغ

10979
فعالیت افسار گسیخته بازیکنان در فضای مجازی

فعالیت افسار گسیخته بازیکنان در فضای مجازی

بازیکنان فوتبال ایران بر خلاف سایر بازیکنان حرفه ای دنیا فعالیت افسار گسیخته ای در فضای مجازی دارند.

به گزارش ایران ورزشی، این روز ها علاوه بر جولان بازیکنان ها در باشگاه ها برای عقد قرارداد، این بازیکنان به ظاهر حرفه ای،  مشغول فعالیت افسار گسیخته در فضای مجازی هستند؛ از لایو های نیمه شب گرفته تا استوری های کنایه آمیز به یکدیگر!

چند روز پیش هم سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه ای رسما از بازیکنانی پرده برداشت که برای خود فن پیح و کمپین خبری فیک می زنند. 

این بازیکن که انتقال پر سر و صدایی به استقلال داشت، بعد از پیوستن به این تیم یک ویدیو در صفحه رسمی باشگاه و شخصی خودش منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت. بعد از این موضوع هم بازار نیش کنایه بازیکنان به یکدیگر در فضای مجازی داغ تر شد. این موضوع در حالیست که قطعا این روند روی عملکرد این بازیکنان تاثیر می گذارد می تواند تمرکز لازم را از بازیکن بگیرد.

این موضوع در حالی است که در مورد مشابه وقتی انزو فرناندز بازیکن تیم چلسی در یک لایو یک رفتار غیر حرفه ای از خود نشان داد، باشگاه چلسی، فدراسیون فوتبال فرانسه و حتی فیفا هم این بازیکن را محکوم کردند و خود او هم مجبور به عذرخواهی شد.

در ویدویویی که انزو فرناندز بعد از قهرمانی آرژآنتین در کوپا آمه ریکا منتشر کرد، بعضی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین ترانه‌ای را در مورد اعضای آفریقایی‌تبار تیم ملی فوتبال فرانسه، می‌خوانند. فدراسیون فوتبال فرانسه پس از انتشار این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به فیفا شکایت کرد و گفت این ترانه «نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز» است.

چلسی در حال بررسی ویدئویی است که توسط انزو فرناندز به اشتراک گذاشته شده است که توسط فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) و یک بازیکن دیگر چلسی به نژادپرستی متهم شده است و طی بیانیه ای  اعلام کرد که "رویه انضباطی" را آغاز کرده است.

ساعاتی پس از عذرخواهی فرناندز در این بیانیه آمده است: «باشگاه فوتبال چلسی همه انواع رفتارهای تبعیض آمیز را کاملا غیرقابل قبول می داند.ما مفتخریم که یک باشگاه متنوع و فراگیر هستیم که در آن افراد از هر فرهنگ، جوامع و هویتی احساس مسئولیت می کنند.ما عذرخواهی عمومی بازیکن خود را تصدیق و قدردانی می کنیم و از این به عنوان فرصتی برای آموزش استفاده خواهیم کرد.»

این در حالیست که باشگاه های ایرانی هیچ گاه برای فعالیت بازیکنان خود قوانین خاصی در نظر نگرفته و یا نظارتی بر عملکرد آن ها ندارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های سوژه‌های داغ