فوتبال ایران

1098
کمین سپاهان برای شکار مدافع قرمزها؛ گولسیانی و پرسپولیس در پایان راه؟

کمین سپاهان برای شکار مدافع قرمزها؛ گولسیانی و پرسپولیس در پایان راه؟

باشگاه سپاهان اصفهان برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب مدافع گرجستانی پرسپولیس است.

به گزارش ایران ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. بعد از شکست این تیم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم دو هفته پیش بابت دریافت مطالباتش به باشگاه نوتیس داده است.

از طرفی نیز گفته می‌شود با توجه به عملکرد ضعیف سپاهانی‌ها در خط دفاعی در این فصل و جدایی جونیور مدافع برزیلی این تیم، طلایی‌پوشان به دنبال تقویت این پست در نقل و انتقالات زمستانی هستند. از همین رو این باشگاه با پیشنهاد اغوا کننده به دنبال مدافع محبوب سرخ‌پوشان است. گولسیانی پیش از این ۳ فصل در سپاهان حضور داشت و در فصل گذشته با جدایی از این تیم راهی پایتخت شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

حالا با پایان مهلت این مدافع گرجستانی به باشگاه و با توجه به مذاکراتی که بین طرفین انجام شده، قرار است امروز یا فردا ۱۰ درصد مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود. با توجه به این موضوع و حضور گولسیانی در بازی با هوادار، این مدافع گرجستانی اجازه فسخ قرارداد یک طرفه خود را ندارد و بدین ترتیب می‌توان گفت وی تا بدین لحظه نمی‌تواند از سرخ‌پوشان جدا شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن تا انتهای قرارداد خود که تا پایان لیگ بیست و سوم مهلت دارد، در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران