ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10984
تیکدری : با استقلال قرارداد بستم و با پیراهنش هم عکس گرفتم

ام آر آی پایم موجود است اما گفتند مصدوم هستی

تیکدری : با استقلال قرارداد بستم و با پیراهنش هم عکس گرفتم

مدافع راست تیم گل گهر که توانایی بازی در چند پست دیگر را هم دارد از اقدام باشگاه استقلال در خصوص خودش بسیار ناراحت است .

دو هفته قبل مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر سیرجان بار دیگرمد نظراستقلال گرفت و طبق گفته اش با این تیم قرارداد هم امضا کرده اما این بار هم به دلایلی نامعلوم مسوولان استقلال قید حضور تیکدری را زدند و رامین رضاییان را جذب کردند .

*واقعا مصدوم هستی که استقلال قید  جذب تو را  زد؟

واقعا با در نظر گرفتن اینکه کاملا سالم هستم اما از من پرسیده می شود مصدوم هستی  اذیت می شوم چون سالم سالم هستم و حتی ام آر ای هم دادم .

 

*با این وجود چرا حضورت در استقلال محقق نشد؟

 

من چند روز قبل با استقلال به توافق کامل رسیدم و حتی با این تیم قرار داد سه برگی هم امضا کردم و از من با لباس استقلال عکس هم در باشگاه استقلال گرفته شد اما به شخص مدیر عامل استقلال احترام گذاشتم  ون ایشان به من گفتند که از مچ پایم ام آر آی بگیرم و بعد آن را ارایه بدهم که من هم همین کار را کردم و با هماهنگی یکی از مربیان استقلال به شهرم کرمان رفتم تا بعد از حل مشکلم به تهران برگردم تاهم خبر  انتقالم را  رسانه ای کنند و در تمرین استقلال هم حضور پیدا کنم اما بعد از این مساله هیچ تماسی با من گرفته نشد .

 

*چرا با تو تماسی گرفته نشد شاید پایت مصدوم بوده که نظر استقلالی ها عوض شده ؟

واقعا نمی دانم باید در این خصوص چه بگویم چون من ام آر آی خودم را به خانم دکتر محمدی و دکتر صادقی نشان دادم و هر دو پزشک هم تایید کردند که مچ پای من هیچ ایرادی ندارد و سالم است و حتی به مدیریت باشگاه هم گفتم حاضرم در قرار دادم قید شود که اگر در طول فصل هر مصدومیتی از مچ پا گریبانگیرم شد باشگاه قرار دادم را یکطرفه فسخ کند .این موضوع را هم به مدیریت استقلال و یکی از مربیان این تیم  اطلاع دادم و قرار شد که آنها در یک فرصت سه چهار روزه و زمان مناسب به من بگویند که برای حضور در تمرینات استقلال حاضر شوم اما با این وجود نمی دانم چرا تماسی با من گرفته نشد.واقع  اقدام استقلال در خصوص من دور از معرفت بود و حالا هم این گونه جلوه داده اند که من مصدومم که این کار اصلا قشنگ نیست .

 

*به نظر خیلی کلافه ای و از اتفاقاتی که رخ داده خیلی ناراحتی ؟

بله ناراحتم چون اینطور وانمود شده که من مصدومم و هر کسی هم که به من زنگ می زند این را می پرسد اما همان طور که گفم کاملا سالم هستم و گواه حرفم هم ام آر آی خودم  که آن را در اختیار دارم ضمن اینکه انتظار نداشتم با من اینگونه برخورد شود چون من نیم فصل قبل بعد از توافق با استقلال جایگاهم را در تیمم از دست دادم و سرمربی تیم گل گهر هم مرا بعد از آن مذاکره ای که با استقلال داشتم نیمکت نشینم کرد و شرایطم سخت شد .اتفاقات امسال را هم که برای شما گفتم .

 

*با این اتفاقاتی که در خصوص تو رخ داده حالا منتظر چه هستی ؟

من منتظر هیچ اتفاقی نیستم چون اولویتم را پیوستن به استقلال گذاشته بودم و با این تیم هم قرارداد بستم و جواب ام آرآی خودم را هم ارایه دادم اما بعد دیدم که خبری نشد و حالا هم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم که روی آنها فکر می کنم و در نهایت هم یکی از آنها را انتخاب خواهم کرد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران