گزارش
10985
رقابت انیمیشنی در نقل و انتقالات!
بخش رسانهای باشگاههای فوتبال ایران در رقابت برای افزایش مخاطب در فضای مجازی هستند.
در فصل نقل و انتقالات همانقدر که رقابت بین باشگاههای ایرانی برای جذب ستارهها داغ است، رقابت داغی هم بین بخش رسانهای باشگاهها برای معرفی خریدهای جدید و افزایش بازدید در صفحات مربوط به تیمها وجود دارد. موضوعی که با حضور چهرههای جوان در تیم رسانهای باشگاهها، این روزها با کیفیت نسبتاً خوبی پیگیری میشود و باشگاههای مطرح ایرانی از حیث کار رسانهای، نمره قبولی میگیرند.
باشگاههای مطرح فوتبال ایران مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان با الگوبرداری از صفحات باشگاههای اروپایی در فضای مجازی، از کارهای گرافیکی خاص و تازه برای معرفی خریدهای جدید خود استفاده کردند که این موضوع، به تصویر عمومی باشگاه کمک بسیار زیادی میکند. اگر یک مخاطب غیر ایرانی صفحات باشگاههای لیگ برتر ایران را باز کند، با توجه به شکل مناسب صفحات باشگاهها نمیتواند تصور کنید که این تیمها، برای بدیهیترین مسائل فوتبال مثل کسب مجوز حرفهای و آمادهسازی ورزشگاه ناتوان هستند.
کاش به همان اندازه که بخش رسانهای باشگاهها به روز و بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت میکنند، بخش مدیریتی باشگاهها نیز بتوانند از الگوهای مدرن مدیریت ورزشی در دنیا درس بگیرند تا شاهد وضعیت نابسامان فوتبال ایران در سالهای اخیر نباشیم. کلاف سردرگمی که شاید راه حل آن، در حضور افراد جوان و به روز در رأس کار درست مانند تیم رسانهای باشگاههای مطرح فوتبال ایران باشد.
انتهای پیام/
باشگاههای مطرح فوتبال ایران مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان با الگوبرداری از صفحات باشگاههای اروپایی در فضای مجازی، از کارهای گرافیکی خاص و تازه برای معرفی خریدهای جدید خود استفاده کردند که این موضوع، به تصویر عمومی باشگاه کمک بسیار زیادی میکند. اگر یک مخاطب غیر ایرانی صفحات باشگاههای لیگ برتر ایران را باز کند، با توجه به شکل مناسب صفحات باشگاهها نمیتواند تصور کنید که این تیمها، برای بدیهیترین مسائل فوتبال مثل کسب مجوز حرفهای و آمادهسازی ورزشگاه ناتوان هستند.
کاش به همان اندازه که بخش رسانهای باشگاهها به روز و بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت میکنند، بخش مدیریتی باشگاهها نیز بتوانند از الگوهای مدرن مدیریت ورزشی در دنیا درس بگیرند تا شاهد وضعیت نابسامان فوتبال ایران در سالهای اخیر نباشیم. کلاف سردرگمی که شاید راه حل آن، در حضور افراد جوان و به روز در رأس کار درست مانند تیم رسانهای باشگاههای مطرح فوتبال ایران باشد.
انتهای پیام/