ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10991
علیپور :برگشتم تا کارنامه موفقم را تکمیل کنم

دو برابر پرسپولیس پول می‌دادند اما نمی خواستم کسی را برنجانم

علیپور :برگشتم تا کارنامه موفقم را تکمیل کنم

علیپور معتقد است به دلیل اینکه دوست داشته کارنامه موفقش در پرسپولیس را تکمیل کند دوباره تیم سابقش را برای بازی انتخاب کرده است .


علی علیپور مهاجمی که هواداران پرسپولیس استقبال جالبی از او داشتند بعد از چهار سال به تیم خودش برگشت.با علیپور که سابقه آقای گلی با پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و با به ثمر رساندن 72 گل بهترین بازیکن گلزن تاریخ پرسپولیس محسوب می شود گفت و گویی اختصاصی انجام دادیم .


*با پیوستن تو، احمدزاده و چند بازیکن دیگر پرسپولیس به نظر تیم برانکو با تیم جدید در صدد ادامه تکرار قهرمانی‌ها است؟


به هر حال این نظر لطف شماست و موجب افتخار و خوشحالی ماست که آن دوره با هم کار کردیم و دوباره می توانیم با هم کار کنیم اما با این وجود همیشه کار در لیگ سخت بوده و هست با این وجود و همه دشواری های زیادی که وجود دارد شخصیت پرسپولیس با قهرمانی عجین شده و پس از کسب عناوین متعدد در لیگ برتر به دلیل شخصیت قهرمانی بالایی که وجود دارد من و بقیه درصددیم در آسیا اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم .


*چرا جلسه ات در باشگاه پرسپولیس طول کشید ؟


برای من خیلی مهم بود که باشگاه مرا می خواست. از طرفی چون سرمربی تیم جایگاه اول وآخر را در تیم دارد برایم خیلی مهم بود که جلسه نیم ساعته ای هم با ایشان داشته باشم و در مورد هدف‌های تیم و سایر موارد بتوانیم با هم تبادل نظر داشته باشیم و از افکار هم به شکل کامل آگاهی پیدا کنیم .

*مهمترین صحبتهایت با گاریدو چه بود؟


درست است که تیم‌های باشگاهی آسیا خیلی خرج می کنند اما با هم بودن نکته ای بود که از نظر گاریدو خیلی مهم بود تا برای اهداف تیمی و خواسته هایمان بیشتر و بیشتر تلاش کنیم و به قهرمانی و موفقیت‌های مهم برسیم .


*از تیم‌های دیگری جز پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی و رقم آنها چقدرتقاوت داشت؟


بله از سه تیم مدعی دیگر ایرانی پیشنهاد داشتم و با من به شکل جدی هم صحبت کرده بودند و مبلغ پیشنهادی شان هم دو برابر پرسپولیس بود اما برایم نکته مهم این بود که کسی را نرنجانم و ناراحت نکنم. به همین دلیل با پرسپولیس قرارداد بستم .البته تصمیم‌گیری برایم خیلی سخت شده بود.از یک طرف پای زندگی ام در میان بود و از طرف دیگر وقتی به عملکردم در پرسپولیس فکر کردم که چه افتخارانی و چه آماری در گلزنی وموفقیت‌هایی با پرسپولیس به دست آوردم، دوست داشتم عملکرد موفقم را با پرسپولیس تکمیل کنم.به همین دلیل به جاودانگی فکر کردم و برای تکمیل آن پرونده موفق شش ساله با یک تصمیم عالی کارم را با به بهترین شکل پیش ببرم .به همین خاطر پرسپولیس را دوباره انتخاب کردم تا جواب محبت‌های هواداران را بدهم .

* قبل از حضور در پرسپولیس با سروش چه صحبتی داشتی که به نظرت در حضورت در پرسپولیس خیلی نقش داشت ؟


سروش بازیکن خیلی خوبی است که از تجربه بالایی هم برخوردار است و اخلاق ومنش خاصی دارد.بازیکنی که می خواهیم در کنار هم از توانایی هم لذت ببریم به همین دلیل با سروش مشورت‌هایی داشتم که به من کمک کرد .

* غیر از سروش با بازیکنان دیگری هم صحبت کرده بودی و از چه زمانی در تمرینات حضور خواهی یافت؟


بله با کنعانی زادگان و وحید امیری هم صحبت کرده بودم و ان شاالله از روز شنبه در تمرینات حاضر خواهم شد تا با تیم استارت بزنم .از هواداران تیم‌‍مان هم می‌خواهم از ما بیرون زمین حمایت کاملی داشته باشند و بیشتر از قبل به من و همبازیانم دلگرمی بدهند .

*به نظر یکی از اهدافت از انتخاب پرسپولیس بیشتر دیده شدن برای حضور در تیم ملی بوده؟


بله در حال حاضر بازیکنی 28 ساله هستم و فکر می کنم با این وجود تجربه خوبی از سالها حضور در سطح اول فنی فوتبال ایران واروپا کسب کرده ام و بازیکنی بسیار با تجربه شده ام . می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیمم مفید واقع شوم تا نظر امیر قلعه نویی را جلب کنم و حتما در این راه و در این مسیر سخت کار خواهم کرد .
 

*با 72 گل زده تا شکستن رکورد علی پروین خیلی فاصله نداری. به نظرت بتوانی این رکورد را بشکنی؟


من به موفقیت تیم فکر می کنم تا در پوزیشنی که در فوتبال دارم موفق عمل کنم و اگر خدا عنایت کند با تلاشم بیشتر به تیمم کمک کنم .


* با توجه به قرار داد دو ساله ات با پرسپولیس به نظر بتوانی وارد باشگاه صدتایی های باشگاه شوی اما رکورد گل‌های زده فرشاد پیوس به نظر شکستنی نیست و بازیکنی نمی تواند از او در گلزنی سبقت بگیرد !


در کنار موفقیت تیم حتما گوشه چشمی به آقای گلی و کسب موفقیت‌های دیگر دارم و تا زمانی که در پرسپولیس کار می کنم قطعا از هیچ کوششی برای کسب موفقیت‌های بیشتر دریغ نخواهم کرد.

 

*به نظرت تابوی قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا با وجود دو بار رسیدن به فینال در آسیا امسال در لیگ نخبگان شکسته خواهد شد؟


بله هدف اصلی ما با وجود رقبای قدرتمند کسب عنوان قهرمانی در آسیاست و خودم و بقیه بازیکنان به دنبال تابوشکنی هستیم .همیشه در تمرین بیشترین انرژِی را می گذارم تا موفق باشم و صددر صد موفق باشم و با تیمی که داریم خیلی به موفقیت خودمان امیدوارم .


*قبلا شماره 70 را در پرسپولیس بر تن می کردی این بار چه شماره ای را در پرسپولیس برتن خواهی کرد ؟


این بار خیلی دوست داشتم که هواداران با نظرسنجی که باشگاه انجام می دهد شماره پیراهن مرا انتخاب کنند به همین دلیل با نظر هواداران شماره پیراهن خودم را انتخاب خواهم کرد .


*در چند دوره بازیکن پرسپولیس بودی با این وجود تفاوت فنی تیم فعلی را با تیم‌های قبلی در چه مواردی می دانی ؟


از حالا نمی توانم در خصوص تفاوت خاصی حرف بزنم به همین دلیل باید از نزدیک با تیم کار کنم تا شرایط تیم و سطح فنی تیم کاملا دستم بیاید.

 

*گاریدو افکار تهاجمی دارد اما در سیستم مد نظر او فقط یک مهاجم نوک بازی می کند؟


سیستم همیشه در فوتبال بوده وهست اما نکته مهم این است که در این سیستم به هماهنگی لازم و صددرصدی برسیم و محکم تر و دست پر برای موفقیت در آسیا گام برداریم.

 

*در خصوص دو بازیکن دیگر تیم چه نظری داری ضمن اینکه بعضی معتقدند پرسپولیس به یک مهاجم خوب خارجی دیگر هم برای آسیا نیاز دارد؟


درباره مهاجم خارجی که همه چیز به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد اما عیسی و مهدی هر دو مهاجمان صددرصد خوبی هستند که از توانایی های فنی بالایی هم برخودارند .


*با توجه به سبک بازی دو مهاجم دیگر فکر می کنی مکمل های خوبی برایت هستند ؟


همه با هم باید در کنار هم باشیم و به این نکته فکر کنیم تا در کنار هم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و به اهدافی که ترسیم شده برسیم . ..


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران