ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11000
نورمحمدی :گاریدو نباید تجربه ژوزه را تکرار کند

احمدزاده جای خالی ترابی را پر می‌کند

نورمحمدی :گاریدو نباید تجربه ژوزه را تکرار کند

بازیکن سابق پرسپولیس شناخت هر چه سریعتر سرمربی جدید پرسپولیس را رمر اصلی موفقیت پرسپولیس برای فصل آتی می داند .

نورمحمدی در خصوص جذب علیپور گفت :دو مهاجم خوب در پرسپولیس حضور داشتند که با جذب علیپورخیال باشگاه و تیم از بابت خط حمله قدرتمند راحت شده است اما هنوز در دو پست ،تیم به دو بازیکن خوب و ششدانگ نیاز دارد .
مدافع پرسپولیس افزود :بعد از جدایی دانیال با جذب بازیکن مراکشی  در دفاع راست تیم پرسپولیس شرایط خوبی پیدا کرد اما بعد از جدایی عبد الکریم حسن که بسیار محتمل است این تیم حتما به یک مدافع خوب چپ دیگر نیاز دارد چه بسا که قبل از این هم  در پست دفاع چپ مشکل داشت که البته این مهم با حضور عبد الکریم حسن مرتفع شد . حالا هم که قرار است باشگاه با ترانسفر او درآمدزایی کند حتما باید یک بازیکن خوب در جناح چپ جذب کند که مشکلات قبل از حضور عبد الکریم حسن تکرار نشود.اینطور که خبر می رسد سرمربی باشگاه درصدد جذب یک مدافع چپ خارجی با نظر گاریدو است که حتما گزینه خوبی خواهد بود .
کاپیتان سابق پرسپولیبس درباره جدیای ستاره های مهم این تیم هم گفت: در خصوص جدایی ترابی نباید ناراحت بود چون بازیکنی مانند فرشاد احمد زاده هست که می توان با اوجای خالی ترابی را پر کرد اما نحوه جدا شدن بیرانوند زیاد جالب نبود هر چند نمی توان نسبت به جدایی این بازیکن از او ایراد گرفت.البته این واقعیت هم وجود دارد که پیدا کردن جایگزین دیگری برای بیرانوند که چند سال در پرسپولیس حضور ثابتی داشت سخت است .با این وجود حضور یک گلر خارجی خوب و ششدانگ ریسک کمتری دارد. هر چند پرسپولیس دروازه بان‌های خوبی مانند گوهری و رفیعی را نیزدارد که برای لیگ ایران عالی اند و مشکل خاصی ندارند اما از آنجا که پرسپولیس باید در لیگ نخبگان آسیا بازی کند حتما نیاز است که یک گلرخوب خارجی ششدانگ  به خدمت بگیرد.
مدافع سابق پرسپولیس گفت :مزیت پرسپولیس این است که بیشتر نفراتش در این تیم بازی کرده اند و شرایط خوبی با کسب موفقیت‌های متعدد داشته‌اند که این امر خیلی به تیم پ کمک می کند اما در تیم‌هایی مثل تراکتور با جذب بازیکنان متعدد چنین حالتی  وجود ندارد .با این وجود من چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را مدعی قهرمانی می دانم هر چند که برای  فصل آتی هم حتی تیمی مانند فولاد هم با جذب مربی مانند یحیی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و شاید در فصل پیش رو بتواند یکی از پدیده ها باشد.
نورمحمدی رمزموفقیت گاریدو در پرسپولیس را شناخت هر چه سریعتر این مربی از تیمش دانسته و در این رابطه می گوید:نباید تجربه مانوئل ژوزه تکرار شود که تا نیم فصل لیگ ما را نشناخت و از این بابت تیم خیلی لطمه دید.به همین دلیل امیدوارم گاریدو خیلی زود تیم خودش را بشناسد  تا به نوعی تجربه ژوزه تکرار نشود و با نفرات خوبی که امسال جذب می شود تیم پرسپولیس شرایط خیلی بهتری پیدا کرده و باز هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران