ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11002
کرمانی مقدم :برای جدایی بیرانوند نباید زیاد نگران بود

زیاد بازیکن جذب کردن ملاک موفقیت یک تیم نیست

کرمانی مقدم :برای جدایی بیرانوند نباید زیاد نگران بود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جذب بازیکنان متعدد نمی‌تواند ملاک موفقیت یک تیم در راه قهرمانی باشد .

مرتضی کرمانی مقدم  هافبک - مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص یافتن گزینه‌ای مناسب برای بیرانوند درون دروازه می گوید :در خصوص بیرانوند نگرانی های زیادی وجود دارد در حالی که نباید خیلی از این مساله ناراحت بود چون بیرانوند فصل قبل بازی‌های چندان خوبی را برای پرسپولیس انجام نداد و چند گل بد خورد ضمن اینکه حالا گزینه هایی مانند پورحمیدی و اخباری هم هستند که گزینه های خوبی هستند هر چند با وجود یک دروازه بان خارجی ششدانگ خارجی شرایط خیلی بهتر می شود. با این وجود من همچنان معتقدم از آنجا که  تیم پرسپولیس ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد و از بهترین مدافعان میانی ایران بهره می برد بازهم توپ زیادی به دروازه بان نمی رسد .
کرمانی مقدم افزود :دربازار فوتبال ایران مدافع چپ خوب داخلی به آن صورت وجود ندارد به همین دلیل باید یک بازیکن خوب خارجی را به خدمت بگیرند .در خصوص وینگر چپ هم مشکلی با وجود جذب فرشاد احمدزاده وجود نخواهد داشت و جای دانیال هم که با یک بازیکن خوب خارجی پر شده و مشکلی از این بابت احساس نمی شود .
بازیکن سابق پرسپولیس با وجود جذب علیپور معتقد است باز هم خط حمله این تیم به جذب یک مهاجم دیگر نیاز دارد :علیپور بازیکن خوبی است و تجربه بالایی هم دارد اما من معتقدم تیم پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم خارجی ششدانگ دیگر هم دارد تا در مصاف با تیم‌های آسیایی در لیگ نخبگان شرایط بهتری داشته باشد .
او در پاسخ به این سوال که در سیستم مد نظر گاریدو فقط یک مهاجم بازی کرده و بقیه مهاجمان بیرون خواهند ماند نیز می گوید:مربی می تواند از مهاجم مد نظرش به صورت چرخشی استفاده کند و در این رابطه مشکلی به وجود نخواهد آمد .
مهاجم سابق پرسپولیس حضور بازیکنان متعدد در یک تیم را رمز موفقیت یک تیم برای مسابقات آتی نمی داند و در این ارتباط می گوید: موفقیت یک تیم به زیاد بازیکن جذب کردن بستگی ندارد چه بسا که سپاهان هم فصل قبل خیلی بازیکن جذب کرد اما در لیگ قهرمان نشد.به همین دلیل متحد بودن یک تیم و جذب بازیکنان جدید تنها بر اساس نقاط ضعف است که می تواند شرایط بهتری را به وجود بیاورد .
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران