اخبار

11008
قلی‌زاده و کریمی دو هدف سخت پرسپولیس و استقلال

ماموریت غیرممکن در نقل و انتقالات

قلی‌زاده و کریمی دو هدف سخت پرسپولیس و استقلال

جذاب ترین اخبار دو روز اخیر نقل و انتقالاتی فوتبال ایران حول محور دو نام پیرامون دو باشگاه بزرگ پایتخت بوده که از قضا جزو لژیونرهای نه چندان موفق فوتبال ایران به حساب می‌آیند.

به گزارش ایران ورزشی پرسپولیس علی قلی‌زاده را می‌‍خواهد و استقلال دنبال علی کریمی است.قلی‌زاده سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد اما کریمی فضای استقلال را خوب می‌شناسد.هر دو بازیکن ملی‌پوش به حساب می‌آیند و سابقه ملی دارند اما در فوتبال اروپا دستاورد فوق العاده‌ای نداشته و البته با مصدومیت‌های طولانی دست و پنجه نرم کرده‌اند.

با این وجود هر دو بازیکن اهداف جذابی برای دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به حساب می‌آیند و به تبع این مهم خرید چنین بازیکنانی برای هواداران هر دو تیم بسیار ارزشمند و مهم است.ظاهرا هم باشگاه استقلال هم پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند اقدامات اولیه را انجام داده‌اند اما طبیعتا نهایی کردن چنین خریدهایی برای هر دو باشگاه کار دشواری به نظر می‌رسد.

البته هم کریمی هم قلی‌زاده شاید برای اینکه بیشتر از کایسری اسپور ترکیه و لخ پوزنان لهستان دیده شوند برای رسیدن به جایگاهی بهتر در ترکیب تیم ملی دنبال دیده شدن و حضور در بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران باشند اما فراهم کردن مقدمات هر دو انتقال با توجه به ارقام رضایتنامه و شرایط هر دو بازیکن در باشگاه خود کار دشواری خواهد بود.

از یک سو هر دو بازیکن نه سهمیه خارجی حساب می‌شوند نه سهمیه خرید لیگ برتری باشگاه را می‌سوزانند و از این جهت شرایط جذب‌شان ممکن خواهد بود اما هزینه‌های گزاف انتقال ایشان کار را برای سرخابی‌ها دشوار و چیزی شبیه عملیات غیرممکن می‌کند.

از سوی دیگر این بحث باید به صورت جدی مطرح شود که آیا هر دو تیم به این دو بازیکن برای تقویت خود در فصل آینده واقعا نیاز فنی دارند یا فقط به خاطر خواسته هواداران، چشم و هم چشمی و از این جهت که بگویند در فصل نقل و انتقالات بمب منفجر کرده‌اند دنبال جذب این بازیکنان هستند؟


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار