ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11049
آشتیانی :گاریدو نباید در پرسپولیس تغییر فلسفه بدهد

سلمانی و عمری به راحتی می توانند جای ترابی را پرکنند

آشتیانی :گاریدو نباید در پرسپولیس تغییر فلسفه بدهد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این باشگاه باید به دنبال گرفتن جریمه و محکوم ساختن بیرانوند باشد تا با پول این جریمه و پولی که از بابت فروش بازیکن قطری کسب خواهد کرد دروازه‌بان خوب خارجی به علاوه چند بازیکن متعدد دیگر رجذب کند .

اردلان آشتیانی معتقد است گلرهای خوب خارجی در بلوک شرق اروپا و کشورهای دیگر وجود دارند که پرسپولیس می تواند یکی از آنها را به جای بیرانوند استخدام کند .

پیشکسوت پرسپولیس در  رابطه با خرید جدید مراکشی پرسپولیس برای پست دفاع راست گفت :بازیکنان مراکشی ،بازیکنان خوبی هستند و از قدرت هوازی خوبی برخوردارند به همین دلیل من ایوب را بازیکن خوبی می دانم که سابقه بازی در چند تیم مطرح و یک بازی در تیم ملی کشور مراکش را دارد و می تواند در جناح راست به پرسپولیس کمک کند.

آشتیانی در ادامه افزود :بازیکنان خوب خارجی  برای دفاع چپ  هم مد نظر پرسپولیس هستند که امیدوارم بهترین گزینه در بین آنها برای این پست انتخاب شوند تا به این ترتیب پرسپولیس به جای عبد الکریم حسن که واقعا بازیکن خوبی بود جایگزین شایسته ای پیدا کند تا مدافعان کناری اش را در شرایط خوبی قرار دهد .

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با جدایی بیرانوند نیز تاکید کرد :طریقه جدایی بیرانوند از پرسپولیس اصلا درست نبود و به نظرم این دروازه بان با جدایی دوباره اش  و فسخ قرار دادش بعد از فصل قبل به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس به نوعی بی احترامی کرد. از این رو من امیدوام باشگاه بتواند بیرانوند را محکوم ساخته و بعد از گرفتن جریمه نقدی اجازه دهند او با همان تیمی که قرار داد بسته ادامه دهد چون به هر حال تفاوت و جایگاه تیم‌ها و شخصیت‌شان برای هر فوتبالدوستی مشخص است .

آشتیانی در رابطه با وضعیت دروازه بان‌های داخلی پرسپولیس گفت:گوهری دروازه بان خوبی است و برای رقابت‌های داخلی می تواند بهترین شرایط را برای پرسپولیس مهیا سازد اما برای آسیا پرسپولیس باید یک دروازه بان خوب خارجی را به خدمت بگیرد همچنین رفیعی هم که دروازه‌بان خیلی خوب است و فصل قبل چندین کلین شیت داشت و به دلیل مدافعان خوب و شرایط فنی عالی  که از خودش ارایه داد حتی  جوراب‌هایش هم چمنی نشد.با این وجود پرسپولیس حتما به یک دروازه بان خوب خارجی برای آسیا نیاز دارد از این رو مثلا گلر تیم ملی رومانی که در یورو حضور داشت  در حال حاضر بی تیم است و او یا یک دروازه بان دیگراز بلوک شرق می توانند بهترین گلر برای پرسپولیس باشند و از دروازه این تیم به بهترین شکل در آسیا حفاظت کنند .

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با ترابی و بازیکنانی که قادرند جای او در پرسپولیس ایفای نقش داشته باشند نیز گفت:محمد عمری و یاسین سلمانی دو بازیکنی هستند که قادرند به راحتی جای ترابی را پرکنند و از این بابت نباید نگرانی داشت .

آشتیانی در خصوص حضور گاریدو و سبک کار این مربی توصیه کرد :به نظرم گاریدو باید ادامه دهنده راه برانکو و یحیی و اوسمار در پرسپولیس باشد و تغییر فلسفه ندهد چون در این صورت پرسپولیس و خودش را دچار مشکل خواهد ساخت به همین دلیل معتقدم گاریدو نباید  نسبت به سبک کاری مربیان قبلی که همگی  موفق بوده و قهرمانی کسب کردند تغییر فلسفه داشته باشد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران