اخبار

11056
اسطوره اسنوکر جهان در هم کوبیده شد

شکست سنگین سالیوان از ترامپ؛

اسطوره اسنوکر جهان در هم کوبیده شد

اسطوره اسنوکر جهان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های حرفه‌ای مسترز شانگهای از نفر دوم جهان شکست خورد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، مسابقات اسنوکر مسترز شانگهای، یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر غیر رنکینگی است که از ۲۵ تیر آغاز شده و تا فردا یکشنبه در استیج بزرگ شانگهای چین ادامه خواهد داشت.

این مسابقات برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ برگزار شد و به یکی از رویدادهای مورد علاقه در تقویم اسنوکر تبدیل گردیده، زیرا در یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان برگزار می‌شود. مسترز شانگهای در ابتدا از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ رویدادی رنکینگی بود و سپس به رویدادی غیر رنکینگی تبدیل شد. مجموع جوایز این دوره از مسابقات ۸۲۵ هزار پوند بوده که جایزه نفر اول ۲۱۰ هزار پوند است.

رونی اُسالیوان، اسطوره اسنوکر جهان در این تورنمنت ۵ قهرمانی دارد که در چهار سال گذشته به صورت متوالی همیشه قهرمان بوده است. وی پس از ۵ سال بالاخره در نیمه‌نهایی مسترز شانگهای ۲۰۲۴ از جاد ترامپ، رتبه دوم اسنوکر جهان با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خود و به فینال نرسید. سالیوان آخرین بار سال ۲۰۱۶در مسترز شانگهای شکست خورده بود و در پنج دیدار قبلیش مقابل جاد ترامپ نیز پیروز بوده و این پیروزی‌های متوالی نهایتا در این رویداد به پایان رسید.

جاد ترامپ توانست در یک بازی یکطرفه ۱۰_۳ رونی سالیوان را شکست دهد و فردا یکشنبه در بازی فینال باید مقابل شان مورفی، نفر هفتم جهان قرار بگیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار