فائزه زمانی

فائزه زمانی

فوتبال ایران

11075
روشنک: تعویقی در کار نیست

اتفاقات هفته آخر فصل قبل، امسال تکرار نخواهد شد

روشنک: تعویقی در کار نیست

میرحسین روشنک مسئول مسابقات لیگ برتر احتمال تعویق فصل بیست و چهارم لیگ را تکذیب کرد.


  درحالی که زمزمه‌هایی مبنی برتعویق این رقابت‌ها به گوش می‌رسد به گفته روشنک خبری از تأخیر نیست و شروع قطعی لیگ برتر همان بیست و پنجم مرداد است.
 امیرحسین روشنک احتمال تعویق لیگ برتر را تکذیب و این جملات را به زبان آورد: «مطمئن باشید که لیگ برتر در همان زمان مقرر یعنی 25 مرداد شروع می‌شود.اصلاً به‌خاطر بازی‌های تیم ملی و حضور 4 تیم در باشگاه‌های آسیا چاره دیگری نداریم و باید سرموقع لیگ را شروع کنیم. رقابت‌های لیگ برتر باید شروع شود که سرمربی تیم ملی بتواند بازیکنان را زیرنظر داشته و اردوها برگزار شود، بنابراین با نظر امیر قلعه‌نویی استارت لیگ از همان بیست و پنجم خواهد خورد و تعویقی در کار نیست.»
به گفته او مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر به روال سال‌های قبل برگزار خواهد شد: «قرعه‌کشی دوم مرداد طبق روال هر سال با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و همه چیز برای این مراسم فراهم است.»
مسئول مسابقات لیگ برتر از عدم تجهیز صددرصدی بعضی از ورزشگاه‌ها خبر می‌دهد: «یکسری از ورزشگاه‌ها هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند و همچنان مراحل عمرانی آنها ادامه دارد که امیدوار هستیم تا شروع لیگ، صددرصد تجهیز شوند. فقط 7-6 استادیوم شرایط ایده‌آل برای شروع لیگ برتررا دارند. یکی دو ورزشگاه مثل استادیوم یزد اوضاع خوبی ندارند که بعد از قرعه‌کشی یک فکری به حال آنها می‌کنیم و اگر تا شروع لیگ آماده نشوند، به جای ورزشگاه اول از استادیوم دوم این تیم‌ها استفاده می‌شود.»
 درحالی که فصل قبل برگزاری هفته آخر مسابقات با حواشی زیادی روبه‌رو بود و استقلال در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر بازی کرد، حالا روشنک درباره تصمیمات سازمان لیگ برای هفته آخر و عدم تکرار چنین اتفاقی گفت: «حواشی هفته آخرفصل قبل به این دلیل بود که ورزشگاه دستگردی شرایط حضور تماشاگر را نداشت وگرنه 3 سال پیش در هفته آخر دو تیم پایتخت در تهران بازی داشتند و تیم‌های استقلال و سپاهان در آزادی، پرسپولیس و پیکان هم در شهرقدس دیدار کردند که به‌خاطر ظرفیت ورزشگاه‌ها و پتانسیل میزبانی از تماشاگران هیچ اتفاقی نیفتاد. از نظر فنی در قرعه‌کشی نمی‌شود کاری کرد که هر دو تیم در تهران بازی نداشته باشند و جلوی این اتفاق را گرفت ولی قطعاً حواسمان خواهد بود که ورزشگاه‌های هفته آخر شرایط حضور تماشاگر را داشته باشند. اتفاق و حواشی پارسال به‌خاطر شرایط ورزشگاه دستگردی بود و مطمئن باشید امسال چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران