اخبار

11084
مارگا شاه‌ماهی دلالی در فوتبال ایران

آیا بازیکن سابق پورتو و الهلال آماده است؟

مارگا شاه‌ماهی دلالی در فوتبال ایران

موسی مارگا مهاجم ۳۳ ساله فرانسوی-مالیایی، بازیکنی است که این روزها به گزینه حضور در سپاهان و استقلال تبدیل شده و اخبار نشان از حضور احتمالی‌اش در ایران می‌دهد.

به گزارش ایران ورزشی،  این بازیکن که در پورتو همبازی و زوج خط حمله این تیم در کنار مهدی طارمی در سال اول حضور ملی‌پوش کشورمان در این تیم پرتغالی بود، در سال 2021 با مبلغی هنگفت راهی الهلال شد و با زدن 18 گل در 49 بازی، روزهای خوبی را در این تیم مطرح عربستانی سپری می‌کرد که با آمدن ستاره‌های درجه یک فوتبال مجبور به جدایی از الهلال شد و در سال 2023 به الشارجه پیوست. او که در این تیم اماراتی در 23 بازی، هفت گل به ثمر رساند، حالا به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده و درحالی که از هیچ‌کدام از تیم‌های آسیایی پیشنهاد ندارد، به فوتبال ایران لینک شده است.

این درحالی است که مشحص نیست مارگا در چه سطحی از آمادگی قرار دارد. در این شرایط، به نظر می‌رسد بعد از حضور بازیکنان خارجی افول کرده مانند مانوئل فرناندز بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در ایران که در سپاهان کارایی نداشت و بعد از مدتی از این تیم جدا شد، قرار است یک بازیکن دیگر تنها برای به دست آوردن منابع مالی و پر کردن جیب دلال‌ها هرطور شده به ایران بیاید و فرقی نمی‌کند، کدام تیم مقصد نهایی مارگا باشد. بازیکنانی که فقط نام بزرگی دارند ولی از روزهای اوج‌شان کیلومترها فاصله دارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار