ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11098
آل نعمه :ازاعتماد آقا یحیی خیلی خوشحالم جواب اعتمادشان را می دهم

فولاد جزو پنج شش تیم اول جدول خواهد شد

آل نعمه :ازاعتماد آقا یحیی خیلی خوشحالم جواب اعتمادشان را می دهم

احمد آل نعمه از سوی یحیی باز هم به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد انتخاب شد .

احمد آل نعمه مربی فصل قبل فولاد باز هم به عنوان یکی از مربیان فولاد توسط یحیی انتخاب شد تا به این ترتیب باز هم در کنار سرخپوشان اهوازی باشد .

آل نعمه در این خصوص به سایت ایران ورزشی گفت :خیلی خوشحالم باز هم فرصتی پیش آمد که در خدمت تیم فولاد باشم و به تیمی که واقعا دوستش دارم خدمت کنم .از سوی دیگر بیشتر از این مساله خرسندم که یحیی به من اعتماد و در کادرش از من استفاده کرد .من در تیم نفت تهران شاگرد ایشان  بودم و ایشان هم به دلیل لطف و محبت و شناختی  که به من داشتند از من خواستند در کادر فولاد باشم .

مربی فولاد در ادامه افزود :آقا یحیی مربی خیلی خوبی هستند و کارشان نیاز به تعریف من ندارد. به همین دلیل حتما سعی می کنم از تجربیات و دانش فنی چنین مربی خوبی نهایت استفاده را ببریم و دانش و تجربه مربیگری ام را خیلی بالا ببرم .

آل نعمه با توجه به بقای فولاد در لیگ برتر  در خصوص فصل آتی این تیم با توجه به تغییرات رخ داده گفت :فصل قبل خیلی سختی کشیدیم تا تیم فولاد در لیگ برتر بماند اما در این فصل حتما با تیم خوب و کادر فنی خیلی خوبی که به فولاد آمده اند .در این فصل تلاش خواهیم کرد جایگاهی در خور نام فولاد و در شان هواداران این تیم کسب کنیم و شخصا به دلیل شرایط خیلی خوبی که پیش آمده خیلی خوشبینم که فولاد جزو شش تیم اول جدول باشد و باز هم خودش را به عنوان یکی از تیم‌های مطرح کشور مطرح کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران