فوتبال ایران

11110
نصیرزاده: بازیکنان جدید فولاد را از ۵ کارگزار مختلف گرفتیم

نصیرزاده: بازیکنان جدید فولاد را از ۵ کارگزار مختلف گرفتیم

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ۵ بازیکن جدید فولاد را از پنج کارگزار مختلف جذب کردیم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده درمورد آخرین وضعیت فولاد در نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار داشت: وضعیت ما خوب است اما متاسفانه یک جای خالی بیشتر نداریم‌. لیست فولاد پر شده و بازیکنانی که در تیم حضور داشتند، سال آینده هم قرارداد دارند. البته همچنان در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا لیست خود را خالی کنیم. نزدیک چهار بازیکن را در اختیار گرفتیم. پنجمین بازیکن هم جذب شده و مقداری کارهای اداری‌اش باقی مانده که باید آن را انجام بدهیم. بازیکنان برتر برخی باشگا‌ه‌ها را جذب کرده و برخلاف تصور هر پنچ بازیکنمان، با پنج کارگزار مختلف با فولاد مذاکره و عقد قرارداد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مبلغ قراردادهایشان هم متعارف و حتی نزدیک به باشگاه‌های قبلی خودشان است. تیم ما اکنون در اردو است و قرار شد یک اردوی خارجی هم برویم. باید بازی‌ دوستانه هم در جریان این اردو برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درخصوص اینکه قوانینی مثل محدودیت ۱+۵ بازیکنان خارجی چه مقدار به فوتبال ما آسیب می‌زند و باعث بالا رفتن قیمت بازیکنان می‌شود، گفت: بازیکن خارجی ارزان‌تر از ایرانی است زیرا اکنون بازیکنان زیادی نداریم. اصلا دروازه‌بان زیادی نداریم. اقدامات فدراسیون فوتبال در راستای دلسوزی برای باشگاه‌ها است نه چوب گذاشتن لای چرخ آنها‌.

نصیرزاده تصریح کرد: در گذشته دیدیم بازیکنان خارجی به ایران آمدند نیمکت‌نشین بودند که فدراسیون الان می‌گوید اگر خارجی‌ها را بازی ندهید، نمی‌گذارم فصل آینده از این دست بازیکنان استفاده کنید. در واقع نگارش مقررات دلسوزانه است اما بحث این است که اکنون بازیکنان خارجی مانند هندوانه دربسته هستند. تا زمانی که قرارداد به آنها ندهید، تمرین هم نمی‌روند. دیده‌ایم برخی مواقع با بازیکن بی‌کیفیت قرارداد بسته شده و فیفا هم از آنها حمایت می‌کند. مشکلات متعددی وجود دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران