یادداشت

11151
هلدینگ در ترکیه به دنبال شکار ستاره های بزرگ

تابستان شلوغ آبی ها در ارزروم

هلدینگ در ترکیه به دنبال شکار ستاره های بزرگ

قرار است استقلال از فرصت حضور در ترکیه برای مذاکره با سایر بازیکنان هم استفاده کند و همچنین در این کشور برای خرید بازیکنان خارجی نامدار در پست های وینگر و هافبک دفاعی وارد عمل خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی، از مدتی پیش مدیران استقلال اردویی در کشور ترکیه تدارک دیدند تا آبی‌ها در شرایط ایده‌آل خودشان را آماده شروع دوباره لیگ برتر کنند، قرار است استقلال کاروان آبی پوشان از تاریخ سوم تا سیزدهم مردادماه راهی ارزروم ترکیه شوند و اردوی یک هفته‌ای در این کشور برگزار کنند. آنها طی این 10 روز، حداقل 2 دیدار دوستانه را نیز برگزار کنند که البته هنوز نام حریفان این تیم مشخص نشده است.

این در حالیست که استقلال هنوز خرید هایش را کامل نکرده و در چند پست نیاز به تقویت دارد. از جمله خریدهای اخیر استقلال می‌توان به محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و سامان فلاح اشاره کرد اما بر اساس آخرین اخبار بدست آمده، قرار است استقلال از فرصت حضور در ترکیه برای مذاکره با سایر بازیکنان هم استفاده کند و همچنین در این کشور برای خرید بازیکنان خارجی نامدار در پست های وینگر و هافبک دفاعی وارد عمل خواهد شد.

یکی از گزینه هایی که احتمالا انتقالش در ترکیه قطعی خواهد شد، علی کریمی است که شخصا برای دریافت رضایت نماه از باشگاه ترکیه ای وارد عمل شده وعلاقه مند به بازگشت است.

 جواد نکونام، سرمربی تیم، در اردوی ترکیه درباره دو بازیکن اهل بوسنی که توسط هلدینگ خلیج فارس معرفی شده‌اند، تصمیم‌گیری خواهد کرد، آلمدین زیلیکیچ، بازیکن اهل بوسنی‌وهرزگوین که سابقه حضور در تیم ملی این کشور را در کارنامه‌اش دارد، در این اردو به تیم استقلال اضافه خواهد شد البته که گویا کادر فنی اعلام کرده، زیلیکیچ وینگر بوسنیایی مورد تأیید قرار گرفته است و در استقلال می‌ماند اما ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی به تیم دیگری قرض داده خواهد شد یا با فسخ قرارداد آزاد می‌شود.

در حال حاضر رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، منتظر محمد و زیلیکیچ پنج بازیکن خارجی استقلال هستند و با توجه به سهمیه 1+5 برای باشگاه‌های لیگ برتری، استقلال احتمالا منتظر محمد را هم از لیست خود خارج خواهد کرد تا بتواند دو بازیکن جدید خارجی به خدمت بگیرد.
با این تفاسیر استقلال یک تابستان شلوغ را در کشور ترکیه سپری خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها