اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

گزارش

11307
مرفاوی: وضعیت استقلال ایده آل نیست

نتایج آینده استقلال پای نکونام نوشته می شود

مرفاوی: وضعیت استقلال ایده آل نیست

صمد مرفاوی به عنوان پیشکسوت فوتبال استقلال از وضعیت این تیم در نقل و انتقالات هنوز راضی نیست.

استقلال تهران روزهای حساسی را سپری می کند و جواد نکونام و مسئولین این تیم در تلاش هستند تا شرایط بهتری را برای آبی پوشان در فصل اینده مهیا نمایند. هر چند استقلالی ها توانسته اند نفراتی را به خدمت بگیرند، اما با این وجود صمد مرفاوی پیشکسوت فوتبال کشورمان، شرایط استقلال را عادی توصیف می کند و معتقد است باید براساس تفکرات سرمربی تیم، بازیکنانی برای آبی پوشان جذب شود.

وضعیت فعلی استقلال را چطور می بینید؟

وضعیت ایده آلی نیست و می توان این وضعیت را معمولی توصیف کرد.نسبت به فصل گذشته نسبتا خوب است اما استقلال به عنوان یک تیم مدعی باید شرایط و وضعیت بهتری داشته باشد.

ولی کم کم شاهد برطرف شدن برخی مشکلات فصل گذشته هستیم و این می تواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند

بله درست است، خب هماهنگی خوبی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه به وجود آمده که بسیار خوب است و می تواند شرایط استقلال را بهتر کند. از طرف دیگر نفراتی که جذب می شوند براساس تفکرات سرمربی خواهد بود و این هم چیزی بود که در فصل گذشته وجود نداشت، اینها خوب است، اما استقلال بازهم نیاز به بازیکن دارد و باید نقاط ضعف تیم برطرف شود.

جذب بازیکنانی مثل اسلامی، رضائیان و ... می تواند کمک حال استقلال برای فصل بعدی رقابت ها باشد.

همین طور است اما استقلال هنوز نیاز به بازیکن دارد و باید براساس تفکرات و استراتژی سرمربی جذب شوند و اصولا همین طور هم هست، که هر مربی براساس نگاه فنی اش اقدام به جذب بازیکن می کند.

با این موضوع، نکونام مسئولیت بیشتری برای فصل آینده خواهد داشت

فصل پیش رو برای استقلال و نکونام متفاوت خواهد بود. در آینده با توجه به جذب بازیکنان با نظر سرمربی، هر اتفاقی بیفتد مسئولیت اش با نکونام است و پای او نوشته می شود.

در باره تیم ملی فوتبال کشورمان چه نظری دارید، به هر حال خیلی ها معتقد هستند تیم ملی در گروه راحتی است؟

من خودم معتقد هستم که هیچ تیم ساده و راحتی وجود ندارد، به خصوص که در سالهای اخیر فوتبال پیشرفت چشم گیری داشته و پیچیده تر شده است، پس گروه راحت نداریم. تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به جام جهانی باید تمام توان خودش را به کار بگیرد و با قدرت به جام جهانی صعود کند. فکر می کنم همه باید به تیم ملی کمک کنند.

برخی ها معتقد هستند که تیم ملی باید در جام جهانی نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کند، شما چه نظری دارید؟

به هر حال باید برنامه ریزی خوب و مناسبی صورت بگیرد تا تیم ملی با همدلی و هماهنگی بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. نتیجه خوب در جام جهانی حتماً در سایه برنامه ریزی مناسب و خوب و حمایت همه جانبه امکان پذیر است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش