ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

11336
کلهر :امیری در کارهای دفاعی و هجومی بهتر از عبدالکریم  است

پرسپولیس با بردهای متوالی ابتدای فصل خیال هوادارانش را راحت کند

کلهر :امیری در کارهای دفاعی و هجومی بهتر از عبدالکریم است

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است وحید امیری در دفاع چپ شرایطی بهتر از عبد الکریم حسن دارد.

محمود کلهر هافبک سابق پرسپولیس معتقد است تنها مشکل پرسپولیس در خط دروازه است و سرخپوشان در بقیه نقاط بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار گرفته آند .
کلهر در خصوص شرایط این فصل پرسپولیس گفت :همیشه تیمهایی موفق می شوند که تمرینات شأن را زود برگزار کرده باشند .دقیقا یادم هست پرسپولیس فصل قبل هم خیلی زود تمریناتش را شروع کرد و مزد شروع زود هنگام تمرینات و ثمره اش را در طول فصل و در پایان فصل با قهرمانی گرفت .
هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :پرسپولیس در همه پستها بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و یا به خدمت گرفته است اما تنها در یک پست دچار کمبود و مشکل است که آن هم مربوط به پست دروازه است که حتما با جذب یک دروازه بانی خوب شش دانگ خارجی این نقیصه هم برطرف خواهد شد. البته این نکته هم خیلی مهم است دروازه بانی که جذب می شود خیلی خوب با مدافعان تیم هماهنگ شود .دروازه بان جزیی از ستون فقرات تیم است که باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشد از این رو امیدوارم دروازه بانی که به پرسپولیس می آید تمرکز و شجاعت لازم را داشته باشد .
کلهر با رد این نکته که پرسپولیس در دفاع چپ با جدایی حسن به شدت با مشکل مواجه شده تاکید کرد:به نظرم وحید امیری فعلا بهترین بازیکنی است که قادر است در دفاع چپ بازی کند بازیکنی که دوندگی و کارهای دفاعی اش بهتر از عبد الکریم حسن است و در کارهای تهاجمی هم خوب می تواند جلو برود و توپها را از جناح چپ ارسال کند. در هر حال اگر سرمربی پرسپولیس شخص خاصی را برای دفاع چپ مد نظر دارند باید بتواند خیلی زود خود را با شرایط پرسپولیس آداپته سازد همان طور که ایوب بازیکن مراکشی که برای دفاع راست جذب شده از این قاعده مستثنی نیست و در طول فصل عیار این بازیکنان مشخص خواهد شد .
هافبک سابق پرسپولیس ضمن مخالفت شدید با جدایی فروش اورونوف تاکید کرد :اورونوف یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش پرسپولیس بود .بازیکنی که امیدوارم در آسیا هم چنین عملکردی داشته باشد. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس نباید به هیچ قیمتی اورونوف را از دست بدهد .
کلهر با توجه به ترافیک به وجود آمده در خط هافبک پرسپولیس ابراز داشت:بازگشت سرلک خبر خوبی برای پرسپولیس بود .بازیکنی که در صورت آمادگی قادر است باز هم در خط میانی مهره ای قابل اتکا باشد هر چند در خط میانی پرسپولیس ترافیک شدیدی از حضور بازیکنان خوب و مستعد دارد و باید دید گاریدو با توجه به سیستمی که مد نظر دارد چگونه از توانایی این خط و بقیه خطوط استفاده خواهد کرد .
هافبک اسبق پرسپولیس از مزیت مربیان خارجی تعریف کرده و در این رابطه خاطر نشان می سازد :خوشبختانه مربیان خارجی به اسم بازیکنان توجه نمی کنند و هر بازیکنی که در شرایط بهتری قرار داشته باشد را در ترکیب قرار خواهد داد. از این رو احتمال بروز بعضی از تغییرات در پرسپولیس محتمل است .
کلهر در خصوص قرعه دشوار پرسپولیس در شش هفته ابتدایی و تاثیر این نکته در شروع کار سرخپوشان و عملکرد این تیم در ابتدای فصل لیگ بیست و چهارم نیز گفت :به نظرم پرسپولیس باید از شروع مسابقات بسیار قدرتمندانه کارش را آغاز کرده و با قدرت پیش برود و بازیکنان جدید جای خالی جدا شده ها را پر کنند تا به نوعی حضور این بازیکنان و تیم جدید با نتایجش و عملکرد بازیکنان جدیدش نگرانی های هواداران را برطرف ساخته و دوباره پرسپولیس به عنوان تیم مدافع عنوان قهرمانی اقتدارش را از همان ابتدا به رخ حریفان کشیده و قدرت خودش را نشان دهد .

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه