فوتبال ایران

11347
استقلال ترکیبی از ستاره‌ها و معمولی‌ها

استقلال ترکیبی از ستاره‌ها و معمولی‌ها

استقلال فصل بیست و چهارم به واسطه خریدهای جدید و تمدیدی‌ها به ترکیبی از ستاره‌ها و بازیکنان معمولی تبدیل شده و از تعادل کافی به دور است.

به گزارش ایران ورزشی،  استقلال فصل بیست و چهارم چندان هم تیمی دست نیافتنی و عجیب و غریب نیست. درست است که آبی‌ها در سمت راست و چپ بهترین‌های فوتبال ایران را در اختیار دارند و جذب رضاییان و درعین حال تداوم حضور جلالی درحالی که زکی‌پور نیز برای جناح چپ استقلال خریداری شده، این تیم را متفاوت جلوه می‌دهد اما در برخی پست‌های استقلال بازیکنانی در این تیم خواهند ماند که فصل پیش عملکرد مطلوبی نداشتند و با وجود حضور چندین ساله در استقلال، نتوانستند از خود عملکرد درخشانی به جا بگذارد. یکی از این بازیکنان آرش رضاوند است که با وجود اعتراض‌ها و درخواست‌های مکرر هواداران این باشگاه در فضای مجازی مبنی بر خارج کردن نام او از میان بازیکنان استقلال، اما همچنان در ترکیب آبی‌ها دیده می‌شود. رضاوند طی سالیان طولانی که در ترکیب استقلال حضور داشته، حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده که این خود مؤید ضعف‌های فنی این بازیکن است. در کنار او زبیر نیک‌نفس نیز فصل قبل در حد واندازه استقلال جلوه نکرد و به جز چند بازی محدود در پایان فصل عملکردی متوسط و گاه ضعیف از خود به جا گذاشت. هرچند دلال‌ها همواره در تلاش‌اند با برجسته نشان دادن آمارهای این بازیکنان در برخی سایت‌ها، بازیکنان تحت قرارداد با خود را مؤثر جلوه دهند اما واقعیت این است که درعمل چیز خاصی از این بازیکنان مشاهده نکرده‌ایم. 
در کنار این دو بازیکن آرمان رمضانی نیز بازیکن قابل توجهی برای استقلال نبوده درحالی که روز گذشته برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند او در استقلال فصل بعد نیز حضور خواهد داشت. این پرسش نیز درباره مهاجم بلندقامت استقلال به وجود آمد که روی کدام موفقیت و براساس اتکا به چه آماری رمضانی در استقلال حضور خواهد داشت؟! البته مسئولان باشگاه استقلال در نقل و انتقالات عملکرد نسبتاً مطلوبی داشته‌اند اما تمدید قرارداد بازیکنان معمولی نشان داده آن‌ها چندان هم در امور محوله موفق عمل نکرده‌اند. به هرحال باید دید استقلال درحالی که برخی ستاره‌ها را در خدمت گرفته و در نقل و انتقالات سروصدا کرده، با تیمی که به نظر می‌رسد بالانس نیست چه نتایجی را در لیگ آتی بدست خواهد آورد و آیا موفق خواهد شد ناکامی این فصل را جبران کند یا خیر؟ آنچه بسیار مهم است اینکه در استقلال کنونی بازیکنی با نقش محوری در خط میانی وجود ندارد و روزبه چشمی نیز در این سن و سال و با توجه به سبک بازی‌اش چندان کارایی لازم را نخواهد داشت و روشن نیست بازیکنی همچون رضاوند یا نیک‌نفس چه طور می‌خواهند نیاز استقلال را به عنوان هافبک‌های محوری برآورده سازند؟
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران