فوتبال ایران

11393
توضیح  مدیرعامل پرسپولیس درباره کم شدن پاداش از مطالبات بازیکنان

هر باشگاهی غیر از این کرده خلاف کرده

توضیح مدیرعامل پرسپولیس درباره کم شدن پاداش از مطالبات بازیکنان

به گزارش ایران ورزشی علیرضا بیرانوند در بخش دیگری از مصاحبه اخیر خود باشگاه پرسپولیس را متهم به یک کار غیر اخلاقی کرده و گفته بود:« پاداش چیزی است که تشویق کننده و تحریک کننده برای کارهای سخت است. ما در کورس بودیم و پاداش دادید. بچه‌های ما این پاداش را که گفتند اگر بردید ۲۰ میلیون ۳۰ میلیون می‌دهیم برای خیریه و جهیزیه هزینه کردند و همه‌اش در کار خیر بودند و همه بزرگی می‌کنند. ولی پاداش‌هایی که برای روحیه دادید را از قرارداد پایه کم کردید که کار غیراخلاقی بود که باشگاه پرسپولیس انجام داد‌. شما به عنوان پدر به فرزندتان وقتی کاری می‌کند پاداش می‌دهید ولی اینکه از قرارداد کسر کنید غیراخلاقی و یک توهین بزرگ است.»

در پاسخ به این اتهام درویش گفته است:« از این ادعاها تعجب می‌کنم. او در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که هر باشگاهی اگر غیر از این را در فصل گذشته انجام داده باشد اقدام غیرقانونی و خلاف اخلاق و به دور از شرافت حرفه‌ای بوده و خواهد بود. دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر این مساله تاکید دارد که مجموع پرداختی‌ها در قالب پاداش، آپشن‌های قراردادی و سایر موارد حداکثر تا سقف ۲۰ درصد ارزش رقم اصلی قرارداد امکان دارد.

درویش افزود:«این موضوع از تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور نیز بوده که در طول فصل در قالب نامه‌نگاری‌ها نیز مورد تاکید قرار گرفت و باشگاه پرسپولیس نمی‌توانست غیر از این عمل کند، حال این که او در باشگاه جدید چه وعده‌ای برای دریافت پاداش دریافت کرده که نهادهای ذیربط را به بی‌اخلاقی متهم می‌کند موضوع دیگری است. هرچند باز هم تاکید می‌کنم باشگاه پرسپولیس اعضای تیم را شایسته دریافت پاداش‌های بیشتر می‌داند البته اگر مقررات، امکان آن را فراهم می‌ساخت.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران