ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11415
باغمیشه:پرسپولیس یک مهاجم هدف خارجی ششدانگ می‌خواهد

دلیل این همه تعلل در یارگیری را نمی ‌دانم

باغمیشه:پرسپولیس یک مهاجم هدف خارجی ششدانگ می‌خواهد

مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس به یک مهاجم هدف خوب نیاز دارد.

علی باغمیشه مهاجم سابق پرسپولیس در رابطه با وضعیت مهاجمان پرسپولیس برای لیگ آتی می گوید :پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد. مثلاً علیپوری را جذب کرده که لژیونر بوده و مهاجم خوبی محسوب می شود یا عیسی که مهاجم خوب و زهرداری محسوب می شود اما با این وجود به نظرم پرسپولیس به یک مهاجم هدف قدرتمند دیگر هم نیاز دارد بازیکنی قدرتی و سرزن که گلزن و تمام کننده ایده آل باشد و احتمالا برای تغییر پلن ها و تغییر سیستم بتواند دست سرمربی تیم را بگیرد. از این رو به نظرم بهتر است باشگاه یک مهاجم خوب خارجی شش دانگ را هم به خدمت بگیرد 
مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود :پرسپولیس با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شده به همین دلیل ممکن است تیم و باشگاه متحمل ضررهایی شده و تاوان بدهند که از نظر من در باره دروازه بان منطقی است .باشگاه حتما تلاش خواهد کرد بهترین گزینه را برای پست دروازه جذب کند اما ما باید این نکته را هم در نظر بگیریم باید تاوان می دادیم چون تا کی می خواستیم ناز بیرانوند را بکشیم.همین الان هم رفیعی و چند دروازه بان جوان مستعد در پرسپولیس هستند اما حتما باشگاه باید یک دروازه بان خارجی شش دانگ جذب کند .
باغمیشه به لحاظ زمانی تا حدودی نگران است و در این ارتباط تاکید می کند:؛مدیریت باشگاه پرسپولیس نشان داده که کارش را بلد است اما با این وجود دلیل این همه تاخیر در جذب چند بازیکن کلیدی برای پرسپولیس را نمی دانم .نکته ای که برای من و هواداران تبدیل به بزرگترین چالش زندگی مان شده است .
مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان می گوید: گاریدو مربی خوبی است و از کشوری صاحب فوتبال به ایران آمده اما با این وجود حتما مربی به ابزار قوی نیاز دارد که شرایط فنی تیمش را ارتقا دهد. مشکلاتی وجود دارد اما من بازهم خیلی امیدوارم که پرسپولیس مانند آن سالی که خیلی دیر بسته شد و به لحاظ بازیکن هم شرایط خیلی خوبی نداشت  باز هم به فینال آسیا رسید. با این وجود از مدیر عامل باشگاه درخواست می کنم حتما با جذب چند بازیکن بزرگ را برای باشگاه‌ی که بزرگترین برند فوتبال ایران است جذب کنند تا مانند سال‌های قبل پرسپولیس باز هم به یکه تازی خودش در فوتبال ایران و بزرگی اش در آسیا ادامه دهد .
 

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران