سوژه‌های داغ

11416
ابعاد تازه از جدایی جنجالی بیرانوند

الحاقیه قرارداد دو روز بعد از حضور در مراسم ختم

ابعاد تازه از جدایی جنجالی بیرانوند

نظریه بدبینانه هواداران پرسپولیس؛ همه چیز از آن مراسم ختم شروع شد.

به گزارش ایران ورزشی، رضا درویش اخیرا در پاسخ به ادعاهای علیرضا بیرانوند در خصوص اتفاقات منجر به فسخ قراردادش، مصاحبه‌ای را انجام داد که بخش‌هایی از آن نکات جالب توجهی دارد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این رابطه مطرح کردد: «دوست دارم از بیرانوند بپرسم الحاقیه‌ای که به درخواستش در قرارداد گنجانده شد چه ارتباطی با مصدومیت و باز شدن گچ دستش داشت. بیشتر از این هم در این مورد صحبت نمی‌کنم. این ادعا در حالی از سوی رضا درویش مطرح شده که ارتباط بین شکستگی دست بیرو با الحاقیه موجود سوال‌های زیادی را درباره این پرونده پرماجرا به وجود می‌آورد. با این حال دومین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، فردا با حضور وکلای این بازیکن، باشگاه شاکی و باشگاه تراکتور در کمیته تعیین وضعیت برگزار خواهد شد.»

این صحبت ها باعث شد تا سناریو عجیبی در بین پرسپولیس ها مطرح شود که اضافه شدن الحاقیه به قرارداد بیرانوند پشت پرده خاصی داشته که بی‌ربط به مصدومیت او در اردوی نوروزی تیم ملی هم نبوده است.

بیرانوند پس از بازی ایران و ازبکستان مدعی شده بود در قراردادش هیچ بند فسخی ندارد و نمی‌خواهد به باشگاه برای پرداخت مطالبات خود فشار بیاورد. صحبت‌هایی که در آن زمان با واکنش مثبت هواداران پرسپولیس همراه شد ولی بیرانوند تنها چند روز پس از این صحبت‌ها قراردادش را فسخ کرد و حالا مدعی شده که کاملا قانونی این کار را انجام داده است.

این در حالیست که امضای الحاقیه جدید بیرانوند با پرسپولیس در تاریخ 28/1/1403 صورت گرفته، دقیقا دو روز بعد از حضورش در مراسم ختم همسر زنوزی!


در این گفت‌وگوهایی پیش تر هم بین هواداران پرسپولیس صورت گرفته بود. آنها تمدید نکردن ترابی، دانیال و بیرانوند و انتقال‌شان به تراکتور را مربوط به مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور می‌دانستند که این 3 بازیکن در آن مراسم حضور داشتند. 

البته که این موضوعات بیشتر در حد شایعات هواداری است اما تلاقی تاریخی این اتفاقات به سناریو ذهنی هواداران پرسپولیس، رسمیت بیشتری می بخشد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها