ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

11474
عزیزیان : درویش سناریوی قبلی را تکرار نکند

نباید با دروازه‌بان‌ها تک به تک صحبت کرد و منتظر جوابشان ماند

عزیزیان : درویش سناریوی قبلی را تکرار نکند

سعید عزیزیان سنگربان سابق و ملی پوش پرسپولیس از دیر شدن جذب دروازه بان ابراز نگرانی کرده و نقطه نظرات خودش را مطرح ساخت .

در رابطه با جدایی گوهری و جایگزین شدن یک دروازه بان جدید  به جای او چه صحبتی دارید ؟

 

این مسأله به سرمربی تیم ارتباط پیدا می کند اما باشگاه باید هر چه سریعتر دروازه بان جدید را جذب کند تا گزک دست دروازه بان جدا شده ندهد که او حرف‌هایی بزند که در غیاب او باشگاه بزرگ پرسپولیس نتوانسته دروازه بانی جذب کند .گاریدو هم باید از مدیر عامل بخواهد که سریعتر اقدام کنند چون پرسپولیس کار بسیار سختی را در آسیا و ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی اش پیش رو دارد .گوهری هم دروازه بان خوبی است اما در حد گلر یک پرسپولیس نیست  ولی در تیم‌های دیگر می تواند گلر یک باشد .

 

فکر می کنید چرا کار جذب بازیکنان جدید خصوصا گلر و چند بازیکن جدید در آخر سر متوقف شده ؟!

 

به نظر من یکی از ایرادهای بزرگ مدیریت پرسپولیس یا گروهی که برای جذب بازیکنان جدید پرسپولیس صحبت می کنند این است که مثلاً برای گلر با یک گزینه صحبت می کنند و بعد هم در انتظار پاسخ آن بازیکن می مانند که این رویه اصلا درست نیست چون زمان از دست می رود .به نظرم حتما بهتر است که برای نتیجه گرفتن پرسپولیس با چند گزینه به صورت همزمان صحبت کند تا با یکی از آنها در نهایت به توافق برسد نه اینکه تک تک صحبت کند. باشگاه هر چه سریعتر باید بازیکنان جدیدش را جذب کند و در اردوی ترکیه آنها را در اختیار گاریدو قرار دهد چون واقعا فرصت چندانی برای شروع لیگ باقی نمانده و این چند روز هم مانند برق و باد می گذرد .

 

در خصوص بازیکنان جدید جذب شده چه نظری دارید ؟

 

به هر حال هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید ستاره باشد در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهد شد .در حال حاضر هم خطاب به مدیر عامل باشگاه می گویم واز ایشان درخواست می کنم واقعا سناریوی قبلی را تکرار نکنند که بعد از جدایی یحیی به یکباره چند بازیکن گرفتند و در ابتدا شرایط سختی را رقم زدند الان هم فصل شروع نشده چند بازیکن باقیمانده را جذب کنند تا تیم خدایی ناکرده یک نیم فصل از حریفانش امتیاز عقب بیفتد و بعد دوباره در نیم فصل فکر بازیکنان خوب بیفتند از همین رو فکر می کنم مدیریت باید از اتفاقات قبلی و تجربه ای که کسب کرده استفاده کند نه اینکه بعضی از اشتباهات دوباره تکرار شود .پرسپولیس در مقطع خیلی حساسی قرار گرفته و با قرعه ای دشوار مواجه شده به همین دلیل من نمی دانم چه کسانی به مدیریت مشاوره می دهند یا اینکه مدیر عامل خودشان تصمیم می گیرند اما هر چه که هست پرسپولیس خیلی قوی در نقل و انتقالات قوی عمل نکرده به همین دلیل نباید در جذب دروازه بان و چند بازیکن دیگر فرصت سوزی بیشتری داشته باشد و یا خدایی ناکرده بازیکنان ضعیفی را به خدمت بگیرد. البته دیر شدن بعضی از جذبها تا حدودی شبهه برانگیزاست که نکند چوب لای چرخ پرسپولیس  می گذارند و واقعا نمی خواهند پرسپولیس قهرمانی دیگر را کسب کند چون بعد از اینکه پرسپولیس چند بازیکن جذب کرد به یکباره انگار همه چیز تمام شد نکته ای که برای پرسپولیس عواقب و تبعات سنگینی را در بر خواهد داشت.الان هم پیشکسوتان و هواداران که از بیرون قضایا را پیگیری می کنند و واقعا بحق خیلی نگرانند .این دیر بازیکن گرفتن و شاید ضعف در جذب بازیکن منجر به این شود که پرسپولیس مقام ششم و هفتمی را کسب کند. به همین دلیل حتما باشگاه باید بهترین گلر موجود را جذب کند چون اسپانسر هم که دارد و از پول فروش عبدالکریم هم پول بسیار خوب و زیادی را کسب کرده به همین دلیل مشکل خاصی برای جذب یک گلر بسیار خوب خارجی با رزومه قوی پیش روی پرسپولیس وجود ندارد .

 

چرا عبدی در حال جدا شدن است ؟

 

عبدی بازیکن خوبی است و در دربی و حتی فینال آسیا هم سابقه گل زدن دارد به همین دلیل باید به خودش اطمینان داشته باشد و با مهاجمان دیگر رقابت کند چون در این صورت است که می تواند پیشرفت کند. به همین دلیل من شخصا توجیهی برای جدایی عبدی ندارم.

 

در خصوص فوت آقای صفی زاده هم ظاهراً صحبتی داشتید ؟

 

واقعا زندگی ورزشی و شخصی ام را مدیون آقای صفی زاده هستم. ایشان به عنوان ریاست فدراسیون وقت فوتبال خیلی به من محبت کردند و زمانی که در پرسپولیس به شدت آسیب دیدم و ادامه فوتبالی با چالش مواجه شد ایشان مرا به آلمان فرستادند و زندگی ورزشی ام را نجات دادند .همچنین در زندگی شخصی ام هم زمانی که برای خرید خانه شدیداً با مشکل مواجه شدم ایشان به من کمک کردند تا خانه بخرم .به همین دلیل زندگی شخصی و ورزشی فعلی ام را مدیون آقای صفی زاده هستم. ایشان واقعا خدمتگزار بود و جدا از من ،مجید نامجو مطلق یا سید علی افتخاری را که در آن زمان با مصدومیت شدید مواجه شده بودند به انگلیس فرستاد تا معالجه شوند .من در مراسم تدفین و خاکسپاری این مرد بزرگ شرکت کردم و تا آخر عمرم خودم را مدیون صفی زاده می دانم .واقعا روحشان شاد و قرین رحمت الهی گردد که در زمان حیات شان هر چه می توانستند برای فوتبالی ها انجام دادند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه