ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11487
برزگر :پرسپولیس باید از هفته های اول برای قهرمانی خیز بردارد

گاریدو برای جذب چند بازیکن کلیدی باقی مانده به باشگاه فشار بیاورد

برزگر :پرسپولیس باید از هفته های اول برای قهرمانی خیز بردارد

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است اتفاقا اول فصل راحتتر می توان از تیمهای مدعی امتیاز گرفت و برای تکرار قهرمانی خیز برداشت.

محمد برزگر مدافع چپ سابق پرسپولیس معتقد است با شرایطی که پرسپولیس دارد این تیم در هفته های ابتدایی کار سختی را پیش رو دارد .
برزگر در رابطه با بحث حضور دروازه بان جدید در پرسپولیس گفت :هر روز نام های مختلفی در خصوص جذب دروازه بان جدید مطرح می شود اما حقیقت امر این است که قضاوت در رابطه با عملکرد دروازه بان خارجی سخت است و کسی نمی تواند قاطعانه در این خصوص حرفی بزند و تنها راه قطعی قضاوت دروازه بان خارجی دیدن عملکرد فنی اوست.سنگربان با عملکردش می تواند خودش را صددرصد نشان داده و خودش را اثبات کند .نیازی به صحبت در این خصوص نیست و دروازه بان عملکردش همه توانایی اش را نشان خواهد داد.
مدافع چپ سابق پرسپولیس در ادامه افزود :جذب دروازه‌بان و دو بازیکن دیگری که قرار بود پرسپولیس جذب کند کمی دیر شده به همین دلیل این نکته ممکن است پرسپولیس را خصوصا در هفته های اول با مشکلاتی مواجه سازد .
برزگر در خصوص قرعه چند هفته ابتدایی پرسپولیس تأکید کرد: قرعه پنج هفته ابتدایی پرسپولیس سخت هست اما به نظرم اگر سرخپوشان می خواهند قهرمانی شأن را تکرار کنند باید از همان هفته های اول استارت بزنند چون تیم‌ها حتی تیم‌های مدعی آماده نیستند به همین دلیل پرسپولیس باید امتیازات اول فصل را جذب کند و امتیازی را به راحتی از دست ندهد و برای قهرمانی از همان هفته های ابتدایی خیز بردار. .
مدافع چپ اسبق پرسپولیس تأکید کرد :به نظرم درست است که ترانسفر بازیکنان در دنیای فعلی حرفه ای و کاری درست است اما پرسپولیس باید در ابتدا خیالش را از بابت بازیکنان جدید آسوده می ساخت بعد بازیکنانی مانند عبدالکریم را از دست می داد .این در حالی است که می شنویم عبدی هم در حال جدا شدن از پرسپولیس است که با این رویه پرسپولیس حتما باید یک مهاجم خارجی ششدانگ را هم به خدمت بگیرد چون پای رقابت در لیگ نخبگان مطرح است و بازی با تیم‌های قوی آسیایی حتما به ابزاری قوی نیازمند است.
برزگر در رابطه با حضور امیری در دفاع چپ خاطر نشان ساخت :امیری بازیکنی بسیار خوب و قابل اتکا در دفاع چپ است و به نظرم این بازیکن با توانایی بسیار بالا و تجربه ای که دارد قادر است کار را در دفاع چپ برای پرسپولیس به خوبی در آورد .
مدافع چپ سابق پرسپولیس در رابطه با گاریدو توصیه خاصی به مربی اسپانیایی داشته و در این ارتباط تاکید می کند :مربی پرسپولیس حتما به اهمیت کارش در پرسپولیس واقف است و می داند به چه تیمی آمده و انتظارات از او چقدر بالاست به همین دلیل حتما باید به باشگاه برای بر آورده شدن خواسته هایش در رابطه با جذب بازیکن به مدیریت باشگاه فشار بیاورد چه بسا که خدایی ناکرده اگر پرسپولیس نتواند کارش را با موفقیت پیش ببرد حتما پیکان تیز انتقادات متوجه او نیز خواهد شد و شرایط برای این مربی بسیار سخت خواهد شد .
برزگر در رابطه با حضور متعدد بازیکنان جوان در تیم این فصل پرسپولیس خاطر نشان ساخت :بازیکن جوان نمی تواند در تیم بزرگی مانند پرسپولیس خیلی به طور ثابت بازی کند چه بسا که اصولاً تجربه هم نشان داده خیلی فرصت عرض اندام و تجربه اندوزی در تیم های بزرگ به بازیکن جوان داده نخواهد شد به همین دلیل حتما پرسپولیس به بازیکنان اسمی کار آمد نیاز دارد که بتوانند کار را برای این تیم در کارزارهای رقابت های دشوار با سایر مدعیان خصوصا تیمهای آسیایی قدر در لیگ نخبگان در آورند .

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران