سوژه‌های داغ

11512
نادالکاراز یک ترکیب تکرار نشدنی است

نادالکاراز یک ترکیب تکرار نشدنی است

نادال و آلکاراس برای رسیدن به نیمه‌نهایی المپیک ۲۰۲۴ با راجیو رام و آستین کرایچک آمریکایی مبارزه خواهند کرد و اسپانیایی ها به افتخار آفرینی این ترکیب دو نفره بسیار امیدوار هستند.

به گزارش ایران ورزشی، رافائل نادال و کارلوس آلکاراس، تنیسورهای اسپانیایی به مرحله یک‌چهارم نهایی دوبل در بازی‌های المپیک 2024 پاریس راه یافتند. در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، نادال و آلکاراس توانستند تالون گریکس پور و وسلی کولهوف از هلند را شکست دهند. آلکاراس و نادال پس از این پیروزی به صورت احساسی یکدیگر را در آغوش گرفتند و به هم تبریک گفتند که تصویر آن ها سوژه یک رسانه های جهان شد.

رافائل نادال پس از این پیروزی به تمجید از هم تیمی خود پرداخت و این ترکیب دو نفره را غیر قابل تکرار توصیف کرد:«من با کسی بازی می کنم که قرار است دورانی شگفت انگیز را در تنیس رقم بزند و علاوه بر آن او اهل اسپانیا است. این ترکیب یک فرصت منحصر به فرد است که از آن قدردانی می کنیم. چنین ترکیبی دیگر در تاریخ المپیک تکرار نمی شود و ما دیگر هرگز در المپیک بازی نخواهیم کرد، بنابراین سعی می کنیم از آن نهایت لذت را ببریم.»

نادال و آلکاراس برای رسیدن به نیمه‌نهایی المپیک 2024 با راجیو رام و آستین کرایچک آمریکایی مبارزه خواهند کرد و اسپانیایی ها به افتخار آفرینی این ترکیب دو نفره بسیار امیدوار هستند. هرچند که نادال مقابل جوکوویچ در رقابت های انفرادی شکستی تلخ را تجربه کرد اما می تواند با افتخار آفرینی در تنیس دو نفره یک وداع با شکوه با المپیک داشته باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها