فوتبال ایران

11535
آشنایی با الکسیس دروازه بان جدید پرسپولیسی‌ها

جانشین بیرانوند از الجزایر آمد

آشنایی با الکسیس دروازه بان جدید پرسپولیسی‌ها

جانشین بیرانوند از بلوزداد آمد.

به گزارش ایران ورزشی، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران موفق به جذب دروازه‌بان شده ورضا درویش جانشین بیرانوند در ترکیب این تیم مشخص کرد.پرسپولیس پیش از این برای قفس توری خود به سراغ گزینه‌های مختلفی از جمله پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی رفت که هر کدام بنا به دلالیلی منتفی شدو در نهایت به الکسیس به عنوان گزینه محبوب خود رسید.

این دروازه بان ۲۸ساله 1891 سانتی متر قد دارد، و چپ پا است. او سابقه بازی در تیم سنت اتین فرانسه را دارد، قرار است بزودی به اردوی سرخ پوشان در ترکیه اضافه شود؛ او فصل گذشته در لیگ الجزایر و لیگ قهرمانان  آفریقا در مجموع 33 بازی توانسته 19 بار دروازه خود را بسته نگه دارد.

 الکسیس گندوز عضو تیم سنت اتین فرانسه بوده و در سال 2023 نیز ۵ بازی ملی هم در کارنامه این بازیکن دیده می شود که در هر ۵بازی ملی خود کلین شیت ثبت کرده است.

این دروازه بان به واسطه قراردادی که با باشگاهش داشت تا اوایل شهریور امکان حضور در ایران را نداشت چراکه اکنون در جام باشگاه های فوتبال آفریقا به میدان می رود اما صحبت هایی که بین دو باشگاه شده قرار است او به زودی به جمع سرخپوشان اضافه شود. 

گوندوز در مجموع 5 بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا، 6 گل دریافت کرده، میانگین 1.2 گل را دریافت کرده، 2.6 میانگین سیو در هر بازی داشته و مجموعا 13 حفظ دروازه موفق دارد.

او در مجموع 5 بازی از سوفا اسکور تا اکنون نمره قابل قبول 6.8 را دریافت کرده است.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران