اخبار

11591
دبل علیپور در برد 5 گله مقابل تیم بحرینی

دبل علیپور در برد ۵ گله مقابل تیم بحرینی

پرسپولیس پس از سه بازی تدارکاتی در تهران، نخستین بازی دوستانه در اردوی ترکیه را روز جمعه، مقابل الاهلی برگزار کرد و به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش ایران ورزشی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران پس از سه بازی در دوره آماده‌سازی در تهران، روز جمعه در اردوی ترکیه مقابل الاهلی بحرین به میدان رفت و یک پیروزی پرگل را رقم زدند.
پرسپولیس، این بازی را با ترکیب؛ مهرشاد اسدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، علی علیپور (۶۷-علیرضا خدادادی)، عیسی آل‌کثیر (۶۷-ابوالفضل بابایی)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، ایوب العملود(۶۰-یعقوب براجعه) و یاسین سلمانی(علیرضا عنایت‌زاده) به میدان رفت.
شاگردان خوان کارلوس گاریدو با شروع بازی به سرعت به گل رسیدند و قبل از این که حریف به خودش بیاید.
در دقیقه یک، پاس سروش رفیعی به علیپور رسید. او نیز با یک چرخش و شوت زمینی محکم با پای چپ از پشت محوطه، گل نخست را به ثمر رساند.
در دقیقه ۷، پاس بلند مسعود ریگی پشت مدافعان الاهلی به ایوب العملود رسید تا بازیکن الجزایری سرخ‌ها پس از گذر از بازیکن مستقیم با یک ارسال خوب، آل‌کثیر را صاحب توپ کرد ولی ضربه آکروباتیک او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۱۷، العملود بار دیگر تدارک حمله دید اما شوت احمدزاده روی پاس او، توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.
در دقیقه ۱۹، نوبت مهرشاد اسدی بود که مهارت خود را به رخ بکشد و دروازه را نجات دهد.
در دقیقه ۲۱، پرسپولیس پاسخ حمله حریف را داد. باز هم علیپور و باز یک ضربه پای چپ به گل نشست، این بار حمله را وحید امیری از سمت چپ تدارک دیده بود.
در دقیقه ۳۰، نوبت یاسین سلمانی بود که با یک پاس در عمق و پشت دفاع، حمله زهرداری تدارک ببیند ولی بخت با آل‌کثیر یار نبود، اما شوت او با برخورد به پای دروازه‌بان برگشت.
در دقیقه ۳۳، ایوب شم گلزنی را به رخ کشید. سلمانی حمله را شروع کرد. احمدزاده با پاس به عقب، العملود را درموقعیت قرار داد و او هم کار را تمام کرد تا پرسپولیس سه گله شود.
پرسپولیس تا پایان نیمه نخست حداقل دو بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربات آل‌کثیر و سلمانی به بیرون رفت تا نیمه نخست با همان سه گل به پایان برسد.
در دقیقه ۶۱، پرسپولیس حمله موثر خود در نیمه دوم را انجام داد. سروش رفیعی با پاس خود، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد ولی ضربه او از بالای دروازه بیرون رفت.
در دقیقه ۷۸، پرسپولیس روی کرنر به گل رسید. فرشاد احمدزاده ضربه کرنر را ارسال کرد و فرشاد فرجی با ضربه سر گل زد.
در دقیقه ۸۷، گل پنجم رقم خورد.
شاگردان گاریدو باز روی ضربه کرنر و با یک کار ترکیبی به گل رسیدند. کرنر کوتاه ارسال شد و بعد از همکاری امیری، رفیعی و احمدزاده، ارسال امیری روی تیر دو به فرشاد فرجی رسید. ضربه سر فرجی را، ابوالفضل بابایی با یک ضربه سر گلزنی کرد.
این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به اتمام رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار