ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

11683
علی عسگر :شروع مجددهای نیلسون بهتر از بیرانوند بود

فعلا نمی‌توان در مورد تیم گاریدو و تیمی که بسته نظر داد

علی عسگر :شروع مجددهای نیلسون بهتر از بیرانوند بود

نقل و انتقالات پرسپولیس ضعیف‌تر از بقیه مدعیان بوده است

پیشکسوت پرسپولیس تکرار موفقیت برای پرسپولیس مدل گاریدو را با وجود تغییرات زیادی که داشته برای این تیم سخت می داند .

 

حمید علی عسگر بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جذب گلر خارجی پرسپولیس و مقایسه اش با دیگر دروازه بان‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس گفت :به هر حال جذب هر بازیکن خارجی تا حدودی ریسک دارد چون هر چقدر هم دروازه بان خوب باشد باید فاکتورهای دیگری هم داشته باشد و بااید با جو فوتبال ایران و شرایطش کنار بیاید به همین دلیل شاید هر بازیکن خارجی حتی با داشتن توانایی های بالا نتواند در فوتبال ایران دوام بیاورد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود :الکسیس رزومه خوبی دارد اما تا زمانی که بازی نکرده واقعا نمی توان در خصوص او به لحاظ فنی قاطعانه نظر داد و به این موضوع پرداخت که واقعا بازیکن خوبی است یا توانایی های لازم را ندارد.

علی عسگر در مورد دروازه بان خارجی زمان خودش و مقایسه اش با بیرانوند تاکید کرد :شروع مجددهای نیلسون واقعا بی نظیر بود و بازی با پایش هم قوی تر از بیرانوند بود اما در خصوص دروازه‌بان جدید پرسپولیس باید دید سبک بازی اش چگونه است.

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با شکل تیمی این فصل پرسپولیس نیزگفت :پرسپولیس بازیکنان زیادی به خدمت گرفته که بازیکنان جدید در کنار جذب بازیکنان جوان چهره خاصی به تیم  داده است با این وجود فوتبال است و هزاران اتفاق و باید دید بازیکنان جوان می توانند جایگزین بازیکنان جدا شده بشوند یا از عهده این کار برنمی آیند .

علی عسگر در خصوص شرایط فصل آتی تیم پرسپولیس گفت :5 بازیکن جدید از جمع بازیکنانی که در ترکیب ثابت حضور داشتند دیگر در پرسپولیس نیستند که این امر ممکن است به تیم صدمه بزند. با این وجود باید دید تاکتیک جدید پرسپولیس چه خواهد بود و بازیکنان دیگر چقدر می توانند تاکتیک جدید را به خوبی پیاده کنند. اما چیزی که مشخص است اینکه پرسپولیس در شروع لیگ کار سختی  پیش رو دارد و چنانچه نتواند در شروع کار از قرعه سختش به سلامت بگذرد با بحران مواجه شده و شرایط برایش سخت خواهد شد چون آستانه تحمل هم در فوتبال ما کم است و هوادارانی که در چند سال اخیر نتایج خوبی گرفته اند و قهرمان شده اند کم طاقت هستند و برایشان کسب هر نتیجه ای سخت خواهد بود .

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید کرد :تیم پرسپولیس شاید در این فصل نسبت به استقلال و تراکتور کمی ضعیف تر بسته شده باشد به همین دلیل من معتقدم پرسپولیس باید یک مهاجم خارجی ششدانگ  و در پست دفاع چپ هم بهترین گزینه ممکن را جذب کند .

علی عسگر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قادر خواهد بود تابوی قهرمان نشدن در آسیا را در لیگ نخبگان بشکند ، می گوید:حقیقتا کار در آسیا سخت است به همین دلیل قهرمانی در لیگ  نخبگان کاری بسیار سخت برای پرسپولیس خواهد بود .

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص شانس موفقیت گاریدودر پرسپولیس تاکید کرد :پرسپولیس تغییرات خیلی زیادی داشته و سرمربی اش هم تغییر داشته و تفکرات جدیدی بر تیم حاکم شده است از این رو شرایط کار برای پرسپولیس سخت است به همین دلیل نمی توان در خصوص گاریدو و تیمش از حالا نظر داد و باید بازیها را دید و منتظر بود و بازیها را تماشا کرد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه