فوتبال ایران

1174
مظفری زاده :  می توانیم از فدراسیون به فیفا شکایت کنیم

استفاده از وی ای آر در دربی توهین به تیم‌های دیگر است

مظفری زاده : می توانیم از فدراسیون به فیفا شکایت کنیم

فدراسیون با این کار کل لیگ را زیر سوال برد

اما وقتی که خبر استفاده از وی ای آر در دربی منتشر شد نخستین فردی که به این تصمیم معترض شد، سعید مظفری زاده سرپرست تیم تراکتور بود. مظفری زاده که خودش تا چند سال پیش داور بین الملی بود و اشراف کاملی به مسائل داوری دارد به عنوان نخستین معترض به این تصمیم فدراسیون در پیج شخص خود نوشت:« یک زمانی قضاوت دربی پایتخت هم مثل همه بازی‌ها بود.واقعا چرا الان باید بین این بازی و بازی‌های دیگر فرق گذاشته شود؟! »

مهدیه دریابیگی ؛ اما وقتی که خبر استفاده از وی ای آر در دربی منتشر شد نخستین فردی که به این تصمیم معترض شد، سعید مظفری زاده سرپرست تیم تراکتور بود. مظفری زاده که خودش تا چند سال پیش داور بین الملی بود و اشراف کاملی به مسائل داوری دارد به عنوان نخستین معترض به این تصمیم فدراسیون در پیج شخص خود نوشت:« یک زمانی قضاوت دربی پایتخت هم مثل همه بازی‌ها بود.واقعا چرا الان باید بین این بازی و بازی‌های دیگر فرق گذاشته شود؟! » و در ادامه هم مدعی شد این نقض واضح فرپلی است. اما وقتی متوجه شدت ناراحتی و عصبانیت سرپرست تراکتور شدیم به سراغ او رفتیم تا در این خصوص با مظفری زاده بیشتر هم صحبت شویم. به نظر می‌رسد بشدت ناراحت هستید علت ناراحتی خود را می‌گوئید؟ مظفری زاده می‌گوید:«شاکی هستیم چون معتقدیم بی عدالتی صورت گرفته است. با این کار فدراسیون و تصمیمی که گرفت، یکپارچگی برقرار نمی‌شود با اینکه برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستیم، اما ورود وی ای آر و استفاده از آن فقط برای دربی توهین به تیم‌های دیگر است و فدراسیون با اینکار خود کل لیگ را زیر سوال برد. سوال اینجا است اگر قهرمانی با یک امتیاز جا به جا شود فدراسیون چطور می‌تواند این تصمیم خود را توجیه کند؟! اگر در بازی‌های دیگر اشتباهات داوری پیش آید چه کسی جوابگو خواهد بود.»

مظفری زاده در ادامه و در حالی که معتقد است که استفاده از وی ای آر در تک بازی می‌تواند فر پلی را زیر سوال ببرد، می‌گوید:« از لحاظ فیفا هم این مساله قابل قبول نیست و قطعا اگر با فیفا در این زمینه مکاتبه کنیم حساس خواهد شد و به این مساله ورود خواهد کرد.» یعنی قرار است که مکاتبه کنید؟ سرپرست تراکتور در پاسخ می‌گوید:« خیلی علاقه نداریم که فیفا را حساس کنیم اما چون کار فدراسیون عدالت را زیر سوال می‌برد، مکاتبه ما قطعا فیفا را حساس می‌کند. به نظرم باید فیفا در جریان واقعیت قرار بگیرد. شاید اصل ماجرا را نمی‌داند» اما وقتی فیفا مجوز را خودش صادر کرده است جای بحثی را نمی‌گذارد. مظفری زاده در این خصوص می‌گوید:« معلوم نیست فدراسیون چطور مکاتبه کرده است و در مکاتبه خود چه توضیحی به فیفا داده است این مساله خیلی مهم است.» چرا به فدراسیون اعتراض نکردید؟ سرپرست تراکتور می‌گوید:« نظر شخصی خود من این است که باید اعتراض کنیم این مساله را با مسئولان باشگاه مطرح می‌کنم و باید تصمیم درستی در این زمینه بگیریم. چرا برای بازی‌های ما وی ای آر نمی‌آورند. اگر فدراسیون پاسخش به ما منفی باشد باید  دلیل درست و منطقی داشته باشد.»مظفری زاده در ادامه می‌گوید:« با اینکه ورود وی ای آر به لیگ اتفاق خوبی است اما برای تک بازی قطعا هم عدالت و هم کل لیگ را زیر سوال می‌برد. چرا فدراسیون تمام تمر کز خودش را گذاشت تا برای دربی وی ای آر بیاورد ،اما برای کل لیگ این تمر کز را نمی‌گذارد. پیگیر حقمان هستیم و کوتاه هم نمی‌آییم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران