ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11783
برزگر :عطیه‌الله می‌تواند جای عبدالکریم حسن را به خوبی پر کند

دو مدافع کناری مراکشی قدرت تهاجمی مضاعفی به پرسپولیس می‌دهند

برزگر :عطیه‌الله می‌تواند جای عبدالکریم حسن را به خوبی پر کند

بازیکن ملی پوش مراکشی قادر است به خوبی جای مدافع قطری جدا شده را در پرسپولیس پر کند .

محمد برزگر  معتقد است حضور مدافعان کناری مراکشی می تواند ضریب قدرت حملات پرسپولیس را افزایش دهد به همین دلیل از حضور خرید جدید این تیم شدیدا استقبال می کند .

برزگر در خصوص احتمال حضور عطیه الله مدافع ملی پوش تیم ملی مراکش در پرسپولیس گفت :به هر حال مدافع ملی پوش مراکشی بازیکن خیلی خوبی است بازیکنی که تجربه بین المللی هم دارد و در تیم های خوبی هم بازی کرده به همین دلیل حتما بازیکن مراکشی به خوبی می تواند جای عبدالکریم حسن را در دفاع چپ پر کند و در این جناح خیال سرمربی تیم و هواداران را از بابت یک مدافع چپ ششدانگ آسوده سازد .

مدافع چپ سابق پرسپولیس در ادامه افزود :خوشبختانه پرسپولیس یک مدافع راست خیلی خوب مراکشی هم گرفته که توانایی بالایی دارد و حالا با جذب مدافع چپ مراکشی بالانس خیلی خوبی در حملات پرسپولیس برقرار می شود و با وجود دو مدافع کناری ششدانگ قدرت تهاجمی پرسپولیس بسیار بالا می رود و این دو بازیکن برای فصل آتی خصوصا لیگ نخبگان خیلی به کار پرسپولیس می آیند و قادرند مشکلات این تیم را حل کنند .

برزگر تاکید می کند: پرسپولیس در این فصل با وجود جدایی چند بازیکن ،نفرات خیلی خوبی را جذب کرده و به نظم با صبوری بیشتر و هماهنگی این بازیکنان قادر خواهند بود که به بهترین شکل ممکن ارزش‌های خودشان را نشان دهند و شرایط تیم را درظراحی حمله به شدت ارتقا دهند .تیم ملی مراکش و بازیکنان این تیم واقعا حالا جزو بهترین های قاره آفریقا و بهترین های جهان هستند و حضور چنین بازیکنانی خیلی می تواند به ارتقای سطح فنی تیم پرسپولیس خصوصا لیگ نخبگان کمک کند .

مدافع چپ پرسپولیس از کمبود پرسپولیس حرف می زند :به نظرم اگر مدافع چپ مراکشی هم گرفته شود تیم پرسپولیس چهره پر قدرتی پیدا خواهد کرد و تنها ببه یک مهاجم خراجی نیاز خواهد داشت که اگر این بازیکن را هم جذب کند حتما تیم در همه پستها بازیکنان خیلی خوبی خواهد داشت و مشکلی برای بازی در جام های داخلی خصوصا موفقیت در لیگ نخبگان که بیشتر حواس تیم و هوادارانش به موفقیت در انجا معطوف است نخواهد داشت .

برزگر در خصوص شرایط میزبانی پرسپولیس و احتمال زیاد بازی در شهرستان گفت :به هر حال با شرایطی که ورزشگاه آزادی و دیگر زیمن چمن های تهران از آن برخوردارند احتمال هر چیزی وجود دارد. به همین دلیل باید آماده بازی درهر زمینی بود هر چند که این واقعیتی غیر قابل انکار است که بازی در شهرستان برای میزبانی قطعا بعد مسافتی وآب و هوایی و سایر موارد شرایط سختی را برای پرسپولیس فراهم خواهد ساخت با این وجود من معتقدم قرعه و زمین هر کجا که باشد پرسپولیس باید از هفته های اول بار خودش را برای موفقیت و تکرار قهرمانی ببندد و شرایط خوب خودش را مانند سال قبل در لیگ بیست و چهارم تکرار کرده و در لیگ نخبگان هم چهره ای بسیار پر قدرت را از خودش به نمایش بگذارد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران