اخبار

11817
ایران صاحب سبک جهانی است

سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته:

ایران صاحب سبک جهانی است

سرمربی تیم والیبال نشسته گفت: ایران در رشته والیبال نشسته صاحب سبک جهانی است و برخی تیم‌های جهانی خواهان برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران هستند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، هادی رضایی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مشهد، افزود: تیم ملی ایران به دلیل سبک خاص بازی خود، سال ها در سطح اول این رشته در جهان ایستاده و توانسته به تنهایی رکورددار کسب مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی در این رشته باشد.

وی ادامه داد: هرچند تیم ملی والیبال نشسته کشورمان یک تیم بی رقیب به شمار می رود اما کادر فنی و بازیکنان هیچ گاه از تلاش دست نکشیده اند و همچنان باهمه توان در مسیر کسب موفقیت های دیگر کوشش می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران اظهار کرد: میانگین سنی تیم ملی در این رشته حدود ۳۸ سال است که برای تضمین موفقیت ها باید از هم اکنون نگاه ویژه‌ای به استعداد یابی در این رشته ورزشی داشت.

وی در خصوص آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: تیم ملی اکنون در حال برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی قزاقستان است و این ۲ تیم علاوه بر تمرین، ۲ دیدار تدارکاتی نیز با یکدیگر خواهند داشت.

رضایی گفت: تیم ملی هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برد و برای کسب مدال طلا، همانند دوره های گذشته پا به رقابت ها خواهیم گذاشت.

رقابت های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از دوم شهریور آغاز می شود و کاروان تیم ملی ایران با عنوان «فرزندان ایران» عازم این رقابت ها خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار