اخبار

11831
عطیه الله یکساله قرضی600+250 هزار یورو

پرسپولیس فردا از مدافع چپ جدیدش رونمایی می‌کند

عطیه الله یکساله قرضی۶۰۰+۲۵۰ هزار یورو

به نظر می رسد کار انتقال مدافع چپ مراکشی به پرسپولیس نهایی شده است.

به گزارش ایران ورزشی روز سه شنبه پرسپولیس به جذب یحیی عطیه الله مدافع چپ مراکشی که چند هفته‌ای دنبالش بودند بسیار نزدیک شد و حتی همه منتظر شنیدن خبر رسیم این انتقال بودند اما تلاش‌های یک واسطه داخلی برای منصرف کردن مدیران باشگاه سوچی روسیه این انتقال را عقب انداخت.

باشگاه پرسپولیس بعد از ناامیدی از جذب یحیی به عنوان بازیکن قطعی دنبال جذب قرضی او رفت چرا که رقم رضایتنامه این بازیکن از باشگاه روسی 2 میلیون یورو بود .در بحث انتقال قرضی ابتدا گفته شد باشگاه سوچی 300 هزار یورو می خواهد اما پرسپویس دنبال پرداخت 150 هزار یورو به این باشگاه است تا یحیی را جذب کند.

سرانجام اما پرسپولیس با 250 هزار یورو موفق شد رضایت باشگاه سوچی را بگیرد .نکته‌ای که بعد از اعلام رسانه های داخلی یک خبر نگار مصری هم به آن اشاره کرده  بود.

بدین ترتیب این مدافع چپ مراکشی با مبلغ 250 هزار یور بابت رضایتنامه و با قراردادی یکساله و به صورت قرضی و بدون بند خرید با پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا کرد و از ظهر امروز همه پرسپولیسی ها منتظر رسمی شدنش بودند.

با این حال در شرایطی که هر لحظه انتظار می رفت انتقال عطیه الله به پرسپولیس رسمی شود این باشگاه بدون نام بردن از یحیی عطیه الله اعلام کرد:« توجه به روند مذاکرات با بازیکنان مدنظر به اطلاع می‌رساند، برخلاف اخبار و شایعات انتشار یافته، مذاکرات با این بازیکنان ادامه دارد و این موضوع نه از سوی باشگاه پرسپولیس و نه از سوی بازیکن و باشگاه‌هایشان متوقف یا منتفی نشده است.دلیل پافشاری باشگاه روی این بازیکنان با وجود طولانی شدن روند کار نیز این بود که آنها اولویت پرسپولیس بودند و به محض نهایی شدن، رسما از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.»

با این حساب احتمال اینکه فردا این انتقال نهایی شود وجود دارد.گفته می شود باشگاه پرسپولیس به خود عطیه الله هم 600 هزار دلار پرداخت خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار