ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11864
منصوری : فرجی شانسی برای فیکس شدن ندارد

این بدنسازی سخت مشکلی ایجاد نمی‌کند

منصوری : فرجی شانسی برای فیکس شدن ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است بازیکنان دو خط این تیم حفظ شده به همین دلیل باز هم با قدرت به کارش در لیگ بیست و چهارم ادامه خواهد داد .

محمد منصوری در خصوص شرایط این فصل پرسپولیس و تغییرات این تیم و شرایطش برای بازی اول مقابل تیم ذوب آهن نقطه نظرات خودش را با ما مطرح می سازد.

 

*در خصوص شرایط خط دفاعی پرسپولیس خصوصا دفاع میانی اش در مقابل تیم ترکمنستانی در بازی دوستانه چه نقد فنی دارید ؟


زوج اصلی برای دفاع میانی که گولسیانی و پورعلی گنجی یا اینکه گولسیانی و کنعانی زادگان هستند و فرجی بازیکن ذخیره است .او بازیکنی نیست که پتانسیل فنی بالایی در حضور سه مدافع میانی دیگر داشته باشد و بتواند جای بازیکنی که بین المللی است و شرایط خیلی خوبی دارد را بگیرد.گولسیانی بازیکنی بین المللی است و پورعلی گنجی و کنعانی زادگان هم که ملی پوش بودند و شرایط خیلی خوبی دارند به همین دلیل امکان ندارد گاریدو در حضور سه مدافع میانی ممتاز به فرجی در ترکیب اصلی بازی بدهد .او حتی در خط کنار گذاشته شدن از پرسپولیس هم قرار داشت و شاید اگر نعمتی مانده بود به هیچ وجه فرجی را حفط نمی کردند. البته شاید گاریدو هنوز صد درصد به مسائل تیم آگاهی پیدا نکرده و شاید در بازی تدارکاتی قصد داشته ازتمامی بازیکنان استفاده کند که به فرجی در حضور سه مدافع میانی تراز اول بازی داده و حتما این کار را در بازی‌های رسمی پرسپولیس تکرار نخواهد کرد .


*در خصوص بدنسازی پرسپولیس که مربی بدنساز  فشار زیادی به بازیکنان وارد ساخته چه حرفی دارید ؟


شاید بعضی ها فکر کنند که فشار بدنسازی برای بازیکنان در طول فصل خصوصا ابتدای فصل مشکل ساز می شود اما علم خیلی پیشرفت کرده و حتما با ریکاوری و شرایط خوب می توان تیم را آماده کرد و دیگر اینگونه نیست که بگوییم بدن بازیکنان در هفته های اول رها نکرده و برای بازیکنان مشکل ساز می شود .پرسپولیس بازی‌های بسیار سختی را در لیگ نخبگان و جام‌های داخلی پیش رو دارد به همین دلیل حتما باید بدن بازیکنان برای لیگ فرسایشی و بازی‌های متعدد در چیدن جام آماده شود .نمونه این کار را در تیمی مانند بارسا هم داشتیم  که تمرینات بسیار سختی را برای بازیکنان هم در نظرگرفته است و سرمربی آلمانی این تیم حتی دندانهای بازیکنانش را هم چک کرده تا آنها در طول فصل هیچ مشکلی نداشته باشند .


*در خصوص سیستم مد نظر گاریدو هم حرف و حدیث زیاد است !


سیستم را از حالا نمی توان با قطعیت تعیین کرد چون مربی ممکن است برای هر بازی و با توجه به شرایط بازیکنانش و تیم حریف شرایطش را تغییر دهد .


*در خصوص دفاع چپ پرسپولیس از آنجا که عطیه الله به پرسپولیس نیامد چه راه حلی را برای پرسپولیس مد نظر دارید ؟


به هر حال مدافع چپ مراکشی که اگر می آمد خیلی عالی بود. البته بازیکن مجارستانی هم شرایط بدی ندارد و می تواند به پرسپولیس کمک کند اما هر چه که باشد پرسپولیس بازیکنی مانند وحید امیری را هم دارد که شرایط ایده آلی دارد و از  احساس مسولیت پذیری بالایی هم بهره می برد .امیری بازیکنی است که ظرفیت شش‌هایش بالاست و از قدرت دفاعی بالایی هم بهره می برد. بازیکنی توپ گیر که حتما می تواند دافع چپ خوبی باشد اما با این وجود حتما پرسپولیس به یک مدافع میانی خیلی خوب تخصصی نیاز دارد .جدا از مدافع چپ ،باشگاه یک مهاجم خیلی خوب هم جذب کند که خیال سرمربی تیم و هواداران و پیشکسوتان از هر لحاط آسوده شود .


*اما بعضی ها معتقدند پرسپولیس مانند مدعیان دیگر در فصل نقل و انتقالات خیلی قوی کار نکرده و این مساله هوادارانش را با نگرانی مواجه ساخته .


ما نباید فراموش کنیم که در یک زمانی پرسپولیس بازیکنانی مانند طارمی و کنعانی و سروش و چند ستاره دیگرش را از دست داد اما با این وجود پرسپولس باز هم قهرمان شد ضمن اینکه معمولا اینگونه بوده بازیکنانی که از پرسپولیس جداشدند به ضررشان تمام شد و واقعا نتوانستند در تیم‌های جدیدشان موفقیتهای خود را در پرسپولیس تکرار کنند به همین دلیل معتقدم پرسپولیس با قدرت راهش را ادامه خواهد داد .

 


*هماهنگ کردن پرسپولیس با وجود تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی اش داشته مشکل ساز نخواهد شد ؟


خط دفاع و هافبک پرسپولیس حفظ شده به همین دلیل من فکر نمی کنم پرسپولیس با مشکل چندانی مواجه شود .
 
 
 
 
 
 
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران