گزارش

11920
رحمان بی رحم‌تر از همیشه

انتقام سخت عموزاده از قهرمان جهان در نیمه نهایی المپیک

رحمان بی رحم‌تر از همیشه

رحمان عموزاده کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایارن بدون این‌که امتیازی از دست بدهد راهی مسابقه فینال شد تا سومین فینالیست ایران در این دوره از بازی‌ها باشد.

به گزارش ایران ورزشی رحمان عموزاد کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با سه ضربه فنی به فینال این مسابقات راه پیدا کرد تا سومین فینالیست ایران در این بازی‌ها باشد. رحمان عموزاده که با دو برد عالی مقابل زی رتفورد از آمریکا و اسلام دودایف به مرحله نیمه نهایی رسیده بود، در نیمه نهایی هم با نتیجه 10 بر صفر اسماعیل موسکایف را از مجارستان شکست داد.

قرعه کشی وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد برای ایران به نحوی بود که کمتر کسی تصور می‌کرد رحمان عموزاد با این قرعه بتواند به فینال راه پیدا کند. عموزاد در وزن 65 کیلوگرم برای رسیدن به فینال باید از سه قهرمان جهان عبور می‌کرد و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داد. رحمان عموزاد که این‌بار بی رحم‌تر از همیشه روی تشک مسابقات کشتی آزاد المپیک پاریس آمده بود، در اولین مبارزه خود زی رتفورد آمریکایی را هشت بر صفر شکست داد و راهی یک چهارم شد.

در این مرحله اسلام دودایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل آلبانی  رفت و خیلی راحت با نتیجه 11 بر صفر این حریف را هم از پیش رو برداشت تا به دیدار انتفامی با موسکایف برسد.

رحمان عموزاده و اسماعیل موسکایف مجارستانی در نیمه نهایی قهرمانی جهان سال گذشته هم با هم روبرو شده بودند که آن مسابقه را رحمان باخته بود. در این مسابقه رحمان عموزاده در همان تایم اول با نتیجه 10 بر صفر اسماعیل موسکایف را شکست داد تا رحمان عموزاده بدون از دست دادن حتی یک امتیاز راهی مسابقه فینال شود. فینال وزن 65 کیلوگرم عصر امروز یکشنبه رحمان عموزاده امروز با کشتی‌گیر ژاپنی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها