المپیک و پاراالمپیک
11926
فضای تبلیغاتی در اختیار باشگاه
مالک به پرسپولیس اجازه درآمدزایی داد
در هفته جاری باشگاه پرسپولیس از اسپانسر پیراهن خود رونمایی کرد و این باشگاه با شرکت صباباتری به عنوان حامی جدید این باشگاه قرارداد بست و نام این اسپانسر روی پیراهن پرسپولیس نقش بست.
بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس در سامانه افشای بورس، اسپانسر جدید سرخپوشان که جایگزین یک شرکت اپراتور تلفن همراه شده برای یک فصل به عنوان حامی مالی این باشگاه فعالیت خود را خواهد داشت و برای فصل جدید لیگ برتر مبلغ ۱۵۰ تا ۱۶۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد.
این درحالی است که فصل گذشته اپراتور تلفن همراه ۱۱۰ میلیارد برای اسپانسری به پرسپولیس پرداخت میکرد.
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با شرکت صبا باتری به ایران ورزشی گفت: «باشگاه پرسپولیس در راستای تقویت نظام اقتصادی خود به دنبال یک شرکت معتبر و خوشنام بود به این دلیل که برند پرسپولیس یک برند ارزشمند است. با توجه به اینکه شرکت ایرانسل به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برای فصل آینده بودجه محدودتری برای تبلیغات دارد و نمیتوانست شرایط باشگاه پرسپولیس را فراهم کند پس از بررسی پیشنهادهای ارائه شده به باشگاه، در نهایت تصمیمگیری شد که با شرکت صبا باتری به عنوان اسپانسر اصلی همکاری صورت بگیرد.»
وی ادامه داد: «پرسپولیس فصل گذشته مبلغ 190 میلیارد تومان از طریق اسپانسرینگ پیراهن درآمدزایی کرد و امسال پیشبینی میشود نزدیک به 300 میلیارد تومان از طریق پیراهن درآمدزایی ایجاد شود.»
وی در پایان افزود: «بانک شهر به عنوان مالک باشگاه، فضای درآمدزایی پیراهن را در اختیار باشگاه قرار داد تا بتوانیم از این ظرفیت برای درآمدزایی استفاده کنیم.»
انتهای پیام/
این درحالی است که فصل گذشته اپراتور تلفن همراه ۱۱۰ میلیارد برای اسپانسری به پرسپولیس پرداخت میکرد.
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با شرکت صبا باتری به ایران ورزشی گفت: «باشگاه پرسپولیس در راستای تقویت نظام اقتصادی خود به دنبال یک شرکت معتبر و خوشنام بود به این دلیل که برند پرسپولیس یک برند ارزشمند است. با توجه به اینکه شرکت ایرانسل به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برای فصل آینده بودجه محدودتری برای تبلیغات دارد و نمیتوانست شرایط باشگاه پرسپولیس را فراهم کند پس از بررسی پیشنهادهای ارائه شده به باشگاه، در نهایت تصمیمگیری شد که با شرکت صبا باتری به عنوان اسپانسر اصلی همکاری صورت بگیرد.»
وی ادامه داد: «پرسپولیس فصل گذشته مبلغ 190 میلیارد تومان از طریق اسپانسرینگ پیراهن درآمدزایی کرد و امسال پیشبینی میشود نزدیک به 300 میلیارد تومان از طریق پیراهن درآمدزایی ایجاد شود.»
وی در پایان افزود: «بانک شهر به عنوان مالک باشگاه، فضای درآمدزایی پیراهن را در اختیار باشگاه قرار داد تا بتوانیم از این ظرفیت برای درآمدزایی استفاده کنیم.»
انتهای پیام/