المپیک و پاراالمپیک

11998
فرود تام کروز روی تپه‌های هالیوود

فرود تام کروز روی تپه‌های هالیوود

سوپراستار هالیوود در جشن مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به طور تمام و کمال توجهات را به خود معطوف ساخت و ماموریت غیرممکن را به طور زنده برای تماشاگران حاضر در «استادو فرانس» اجرا کرد!

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس دیشب در ورزشگاه بزرگ استادوفرانس برگزار شد. کمیته برگزاری این رویداد برای مراسم اختتامیه سورپرایزی بزرگ برای حاضران داشت و تام کروز، سوپراستار ۶۲ ساله(!) هالیوود به معنای واقعی کلمه، از المپیک پاریس به المپیک لس‌آنجلس پرید.

کروز به زبان ساده از سقف استادوفرانس به سبک سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن روی سِن فرود آمد؛ جایی که هیچ‌کس جز آنه هیدالگو و کارن باس، به ترتیب شهردار پاریس و لس‌آنجلس روی آن حاضر نبود و با این ورود عجیب و غریب ثابت کرد که المپیک ۲۰۲۸ هرچه باشد، عادی نیست!

جمعیت حاضر در ورزشگاه روی پا بند نبودند و عملا صحنه‌های شگفت‌انگیز ماموریت‌های غیرممکن را زنده و با کیفیت HD نظاره می‌کردند. اما این پایان کار کروز نبود!

ستاره تمام‌نشدنی هالیوود که گیشه‌ها را با اسمش به تسخیر درمی‌آورد، در ادامه به سبک همان فیلم‌های تعقیب و گریز هالیوودی سوار بر یک موتورسیکلت با پرچم المپیک از صحنه خارج شد و همچون «ایتن هانت» در خیابان‌های پاریس به‌دنبال انجام ماموریت بود! او در ادامه مستقیما وارد یک هواپیما شد و با چتر روی نشانه نمادین هالیوود فرود آمد. شاید بپرسید که غافلگیری بعدی کروز چه بود؟ او پنج حلقه المپیک را به نماد هالیوود پیچ و مهره کرد و قال قضیه را کند!

حالا با پایین آمدن پرده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دست آقای آکتور، همه نگاه‌ها تپه‌های هالیوود در کوه‌های سانتا مونیکا دوخته شده است!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های المپیک و پاراالمپیک