ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

مصاحبه

12011
اصلانیان: تاوان تیم بستن با میانگین سنی بالا رباط پاره است

مدیر برنامه عطیه الله از ما زرنگ تر بود

اصلانیان: تاوان تیم بستن با میانگین سنی بالا رباط پاره است

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید با چندین رول چمن از هلند ورزشگاه‌های تهران و شهرستان ها را نجات دهیم.

مهاجم سابق پرسپولیس از حضور این تیم در ورزشگاه تختی خاطره های بدی دارد و در این ارتباط و سایر مسائل پرسپولیس حرف‌های جالبی را بر زبان می آورد .


سه بازی اول سخت و آزمون و خطاست
بدون شک بازیکنانی که تمرینات سخت بدنسازی را سپری کردهو از اردوی خارجی شأن به تازگی برگشته اند هنوز از شرایط لازم برای بازی بهره نمی برند و خیلی اوضاع شان برای بازی چه به لحاظ بدنی و چه به لحاظ هماهنگی جالب نیست به همین دلیل حالا که پرسپولیس نمی تواند از شرایط میزبانی خودش هم در هفته اول بهره ببرد بدون شک سه هفته ابتدایی لیگ برایش حکم آزمون و خطا را خواهد داشت.هفته هایی که ممکن است امتیاز از دست دادن در آن به نوعی اجتناب ناپذیر باشد .


تعارف نداریم

بدون شک با خریدهایی که تیم‌های عربی و سایر تیم‌های آسیایی داشته اند پرسپولیس هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا ندارد و از این حیث نباید خیلی امیدوار باشیم و تعارف را هم کنار بگذاریم .


مدیر برنامه عطیه الله خیلی حرفه ای بود
پرسپولیس برای جذب ستاره مراکشی خیلی تلاش کرد اما به نظرمدیر برنامه های عطیه الله خیلی حرفه ای بود چون چندین روز با پرسپولیس مذاکره کرد اما به دلیل داشتن شرایط بهتر و به نظر بندهای ترانسفر و سایر موارد تیم مصری را به پرسپولیس  ترجیح داد.


فعلا نباید بازیکن بگیرند
درست است که زمانی به شروع لیگ باقی نمانده اما خیلی هم نباید در جذب بازیکن جدید عجله کرد تا بازیکنان و تیم جدید را در هفته های اول به خوبی بررسی کرد و بر اساس راندمان واقعی تیم یکی دو خرید نهایی را هم انجام داد تا تیم از هر حیث تکمیل باشد چه بسا که خدایی ناکرده ممکن است یکسری از خریدهای جدید طبل توخالی باشند یا بعضی از آنها هم بیشتر به دلیل ارتباطات به پرسپولیس وصل شده باشند .


وقت بازنشستگی امیری است
به نظر من وحید امیری با وجود تجربه بالایی که دارد در ۳۵ سالگی گزینه مناسبی برای پرسپولیس نیست از همین رو این بازیکن باید به فکر بازنشستگی اش باشد .


اول تیم ملی بعد پرسپولیس
درست است که پرسپولیس جوان‌های خوبی به تیمش آورده و جذب کرده اما به نظرم زمانی بازیکن جوان شرایط حضور در تیم بزرگ پرسپولیس را دارد که در تیم ملی بزرگسالان بازی کرده باشد و در واقع اگر چنین شرایطی داشت حتما سرمربی پرسپولیس می تواند بدون دغدغه خاصی از آنها استفاده کند .


ورزشگاه تختی برای پرسپولیس زمان ما خوش یمن نبود
در فصل 82-81 ما در شرایطی که بازی‌های خانگی مان را به ناچار در ورزشگاه تختی برگزار کردیم به عنوان سومی رسیدیم. سالی که تا هفته آخر دوم بودیم اما در هفته پایانی با باخت مقابل ملوانی که سقوط کرد به مقامی بهتر از سومی نرسیدیم سالی که سپاهان اول شد و پاس تهران هم دوم شد .


چندرول چمن از هلند بیاورند
شرایط کلی فوتبال ما خوب نیست و باید هزینه های غیر شفاف و گاها بالایی که وجود دارد را به فوتبال به شکل درست تزریق کنند و مثلاً در این شرایطی که ورزشگاه‌های بزرگ ما با زمین چمن خوب مواجه هستند با خرید چندین رول چمن از کشورهایی مانند هلند شرایط بهتری را مهیا سازند کاری که سخت نیست و واقعا می تواند به داد زمین چمن های واقعا بد کشور ما برسد .


انگار میهمان هستیم
در حالی باید پرسپولیس بازی هفته اول خود را برگزار کند که باید در شهرستان از حریفش میزبانی کند و در شرایطی که انگار  میهمان است باید از ذوب آهن میزبانی کند .شرایط سخت است اما امیدوارم پرسپولیس از این شرایط با دست پر خارج شود .


میانگین سنی پرسپولیس بالاست
متاسفانه در شرایطی که پرسپولیس جام‌های داخلی و از همه مهمتر لیگ نخبگان را پیش رو دارد باید با تیمی که میانگین سنی اش بالاست به مصاف تیم های دیگر مدعی قهرمانی و از همه مهمتر تیم‌های آسیایی برود که این مسأله کار را بسیار سخت می کند. به همین دلیل است که در چنین شرایطی و تحت فشار احتمال اینکه پرسپولیس چندین بازیکن مصدوم با رباط پاره یا مصدومیت‌های دیگر بدهد وجود دارد که این به نوعی تاوان تیم با میانگین سنی بالا بستن است .
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه