فوتبال ایران

1204
ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

پرسپولیس که دو دربی اخیر خود در استادیوم آزادی را با پیروزی به پایان رسانده، این بار با هدفی بزرگتر پا به این جنگ خواهد گذاشت.

به گزارش ایران ورزشی، علیرضا بیرانوند انتخاب اول یحیی گل محمدی خواهد بود. مطمئن‌ترین گلر ایران و ملی‌پوش سرخ‌ها آمار پنج کلین شیت در دربی را دارد و اگر امروز هم گل نخورد، آمار کلین شیت عابدزاده در دربی را خواهد شکست.

یحیی در خط دفاعی تغییری نخواهد داشت و زوج قلب دفاعی با حضور گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی زادگان شکل خواهد گرفت. در سمت راست هم دانیال اسماعیلی فر حاضر است و در سمت چپ نیز علی نعمتی تقابلی سخت پیش رو دارد.

گل محمدی کمربند خط میانی‌اش را قدرتمند برابر حریف قرار خواهد داد. اولین دربی مسعود ریگی با پیشینه حضور در استقلال مقابل آبی‌ها جالب توجه خواهد بود و میلاد سرلک نیز دیگر هافبک سرخ‌ها در کنار این بازیکن خواهد بود. سعید صادقی که طی دیدارهای دربی نمایشی چشمگیر داشته، با عملکرد خوبی که در تمرینات پیش از این بازی داشته، کادرفنی را برای بازگشتی بزرگ امیدوار کرده است. در سمت مقابل نیز سروش رفیعی حاضر خواهد بود که سابقه گلزنی در دربی را در کارنامه دارد و برای این بازی بخش بزرگی از بار تهاجمی تیم بر عهده او خواهد بود.

مهدی ترابی علیرغم ستاره بودن طی سالیان اخیر در ترکیب پرسپولیس و نقش بزرگی که در موفقیت‌های این تیم داشته، بعد از گلزنی در آخرین تقابل، اکنون نزدیک‌تر به دروازه حریف به دنبال تکرار این اتفاق است.

در نوک خط هجومی سرخ‌ها نیز شهاب زاهدی حاضر خواهد بود. مهاجم سرخ‌ها بعد از غیبت در بازی آخر (برابر هوادار تهران به دلیل محرومیت) بار دیگر به ترکیب بازخواهد گشت و امیدوار است با گلزنی در این جدال تمام هجمه‌ها و فشارها را پایان دهد.

در این شرایط، ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی را علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، شهاب زاهدی و مهدی ترابی تشکیل خواهند داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران