ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12041
صادقی :گاریدو مشتش را بسته نگه داشته و ارنجش در قوطی است

این همه پول فدراسیون و این فوتبال کجا می رود که زمین نداریم ؟

صادقی :گاریدو مشتش را بسته نگه داشته و ارنجش در قوطی است

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس به شدت از برنامه های فدراسیبون فوتبال گلایه می کند .

محمد صادقی هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در جام جهانی 1978آرژانتین را هم در کارنامه بازیگری اش دارد در خصوص شرایط پرسپولیس گفت :به نظرم پرسپولیس به نسبت فصل قبل در نقل و انتقالات ضعیف تر ظاهر شده و بقیه مدعیان به نسبت بازیکنان جدیدبیشتری را به خدمت گرفته اند. مساله ای که به دلیل شرایط حساس پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی و جنگیدن برای کسب عناوینجدید در جامهای داخلی و حضور در لیگ نخبگان واقعا شرایط را سخت ساخته از این روحتما پرسپولیس نیاز به جذب نفرات جدید و بازیکنان بیشتری دارد و باید هر چه زودتر تیم خودش را تکمیل کند چون تا همین الان هم دیر شده .به نظرم تیم پرسپولیس و نفرات جدید کمی دیر جذب شدند که ممکن است از این حیث مشکلاتی را به وجود آید .

بازیکن اسبق پرسپولیس از ناشناخته بودن پرسپولیس جدید حرف زده و در این ارتباط تاکید کرد:پرسپولیس این فصل را اصلا ندیدیم و در واقع گاریدو مشت خودش را کاملا بسته وبه همین دلیل شناختی از تیم او و اندیشه‌هایش خیلی سخت استو واقعا نمی توانیم تیم پرسپولیس جدید وداشته ها و قدرت این تیم را به دلیل ناشناخته بودنش قضاوت کنیم چون نه از پرسپولیس جدید و تیم گاریدوبازی دیدیم و نه تمرین و همه چیز به قول فوتبالی ها توی قوطی است .

صادقی در رابطه با قرعه سخت پرسپولیس و سختی این قرعه تاکید کرد :من اعتقادی به قرعه سخت ندارم و اتفاقا معتقدم که تیمها در هفته های اول ناهماهنگ هستند از این رو امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی راحت‌تر است. به همین دلیل پرسپولیس باید از این قرعه در جهت محک واقعی تیمش و جمع کردن امتیازهای حساس بازی‌های اول اهتمام لازم را به کار گیرد تا قدم‌های بزرگش را برای موفقیت از همین هفته های اول محکم و استوار بردارد .

صادقی با انتقاد شدید از برگزاری بازی اول پرسپولیس در اراک و آماده نشدن یک ورزشگاه درتهران خاطر نشان ساخت :واقعا برای من جای تعجب است که سازمان لیگ وفدراسیون فوتبال و ارگان‌های ذیربط چطور نمی توانند یک ورزشگاه خوب را در تهران آماده بازی پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران کنند و این همه پول فدراسیون کجا می رود.این مساله واقعا برای من و حتما خیلی از هواداران و کارشناسان فوتبال جای سوال دارد که چطور فدراسیون فوتبال ایران برای مسابقات لیگ برتر و چند مدت دیگر نمی تواند بهترین ورزشگاه ایران را آماده سازد. این مساله اصلا در حد فوتبال ایران نیست و بازتاب خوبی هم درآسیا برای فوتبال ما ندارد چه بسا که قبلا هم نمونه اش را در بازی سپاهان با الشباب امارات دیدیم که این مساله چقدر برای فوتبال ما بازتاب منفی داشت و تیم اماراتی واقعا شرایط فوتبال ما و امکانات‌مان را بسیار کم و در حد بسیار پایینی دانست که اصلا برای فوتبال ما تبعات خوبی در برنخواهد داشت .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران