المپیک و پاراالمپیک

12045
در انتظار طلای لس آنجلس باشید

مبینا نعمت‌زاده:

در انتظار طلای لس آنجلس باشید

بانوی برنزی تکواندوی ایران گفت: از الان برای ۴ سال آینده و طلای المپیک لس‌آنجلس تمرین خواهم کرد تا مدال برنزم را به خوش‌رنگ‌ترین مدال تبدیل کنم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، مبینا نعمت‌زاده در بدو ورود به ایران و در فرودگاه امام‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که با ۱۹ سال سن، موفق به کسب مدال برنز المپیک شدم و از الان تلاش می‌کنم تا این مدال را در دوره بعدی بازی‌های المپیک به طلا تبدیل کنم.

وی ادامه داد: در پاریس نتیجه زحماتم را گرفتم اما تازه شروع راه من در المپیک است و تلاش خواهم کرد تا در لس‌آنجلس، با طلا روی سکو بروم. قبل از شروع مسابقات باور داشتم که می‌توانم حریف اسپانیایی که در رده دوم جهان است را شکست بدهم و شکست دادن او نقطه عطف من در این بازی‌ها بود.

بانوی برنزی تکواندوی المپیک ایران اضافه کرد: بعد از این پیروزی با خانواده تماس گرفتم،. پدرم از شوق این موفقیت گریه می‌کرد. خانواده همیشه من را حمایت کرده و با پشتیبانی آنها موفق به کسب این افتخار شدم.

ورزشکاران ایرانی در المپیک درخشیدند و با کسب ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز توانستند رده بیست‌ویکم جدول توزیع مدال‌ها را به خود اختصاص بدهند. آخرین گروه کاروان ورزشی ایران امروز وارد فرودگاه امام شده و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های المپیک و پاراالمپیک